Stemmen?

Wie gaat er stemmen vandaag?

Ze verwachten een lage opkomst. Wij gaan voor het bezoek aan de vk wel even langs het stembureau.

Nog meer stemmers op ikkeben?

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Ja hoor, wij gaan ook stemmen!
Ik vind dat je anders ook niet mag klagen als het fout gaat in de regering, of in dit geval, de Provinciale Staten…

Lilypie Second Birthday tickers

De school van onze meiden is een van de stemlokalen hier in de gemeente dus vanochtend om 8 uur hadden we al gestemd.

Groetekes, Sje

Wij stemmen ook, wat Marmama al zegt heb je een stem moet je hem ook gebruiken niet dat het nou allemaal gaat zoals we willen, maar blijf je thuis gebeurd er helemaal niks.

Groetjes,

Michèle

Ja hoor, wij gaan ook stemmen…

Liefs, Melanie

Helaas kunnen wij niet stemmen voor deze verkiezingen in het buitenland!

Heb net na het ophalen van Danielle gestemd. Samen in het hokje en mama kleuren, arme Danielle ze mocht niet kleuren van de mannen van het stembureau . Michel gaat als hij thuis komt.

We hebben het stemrecht teminste en in andere landen wordt daar nu hard voor gevochten. Ik zou zeggen: STEM ALLEMAAL !!!

Groetjes Corina

Danielle is geboren op 7-1-2010

Wij hebben ook gestemd, sterker nog…ik ben nu even snel thuis (pauze ) omdat ik de hele dag op het stembureau zit.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Hier wordt ook wel gestemd hoor…

ja hoor hier ook stemmen!!

Sommige die wel kunnen stemmen maar die niet gaan klagen soms achteraf, had je inderdaad maar moeten stemmen…

Liefs Shirley

Fijn, meer betrokken mensen! laten we maar blij zijn met het feit dat wij wel in een democratie leven. Als je ziet wat mensen in het midden oosten over moeten hebben om van de dictatuur af te komen…

Tis soms een rommeltje, maar het kleine beetje inspraak dat we hebben, daar wil ik wel gebruik van maken!

Liefs!

wij wilden wel stemmen maar de stembiljetten zijn heir verdwenen dus helaas onze stem gaat deze keer voorbij

before you judge me, try hard to love me

Uhm zijn wij de enigen die niet hebben gestemd en vinden jullie dat stom
Tsja sorry, wij hebben echt helemaal niks met de politiek niet en met de regering niet… Je zult ons ook niet horen klagen over hoe NL word bestuurd of welke regeltjes er zijn… Wij volgen er helemaal niks van en vinden het allemaal wel prima Sorry!! Hihi

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

@ Hanna dat is het mooie van dit land, je hebt de keuze of je wilt stemmen en je krijgt geen straf als je het wel doet en als je het niet doet krijg je ook geen straf. Dus als jullie niet stemmen dan is dat toch prima. Wij zijn overigens wel geweest nu.

Groetjes,

Michèle

Haha das waar

Foei foei, Hanna!

Je behoort tot de meerderheid, hoor! De meeste mensen hebben niet gestemd vandaag. Vroeg me gewoon af hoe het met de ikkebenners zat!

Als je het wel best vind zo en het interesseert je niet, zal ik de laatste zijn je te veroordelen hoor!

Liefs!

Ook wij hebben gestemd, Inderdaad vind ik het ook zonde om je stem verloren te laten gaan! Ik ben gelijk voor mijn werk op even geweest.

@goudvisje: je hoeft je niet te verontschuldigen dat je niet stemt hoor! Dat is ieder zijn eigen keuze. Maar we houden nu wel in de gaten of je gaat klagen of niet!

Hahahaha is goed hoor Ik klaag niet over hoe de dingen er in NL aan toe gaan, dat heb ik al genoeg gedaan zonder resultaat Hahaha
Ik klaag op t moment alleen over mn zwangerschapskwaaltjes en daar kan de regering niks aan doen

@Goudvisje: over de zwangerschapskwaaltjes kan ik ook meepraten! Maar da’s weer een ander topic…