Stemmen

Ben benieuwd of jullie gaan stemmen en al weten op wie?

Ikzelf denk aan Eerdmans van Een.nl. Hetgeen ik heel belangrijk vind is de zwaardere straffen. Geen pedofielen in woonwijken en geen herkansing na dureTbs-klinieken. Geen moordenaars keer op keer weer de maatschappij in sturen. Mensen met een ww-uitkering krijgen meteen werk aangeboden. Weigeren ze dit werk dan wordt de uitkering ingetrokken. Ik denk dat het niet slecht is om in Nederland de teugels wat aan te trekken. En als je niets fout doet dan heb je ook niets te vrezen. Veiligheid voor onze kinderen staat bovenop.

Maar dit is maar mijn mening.

Liefs Michelle

Michelle

ik ga stemmen op de pvda of sp

Ik stem al jaren SP

Ik zag nooit het nut van stemmen in, maar aangezien het de afgelopen jaren zo’n gigantische puinhoop in nederland is zal ik zeker stemmen.
Ik stem dit jaar SP Marijnisen.

Weg met balkenbende!!
Hé lekker dat lucht op.

Groetjes Marianne mama vanRuben

Ik stem ook SP.

quote:
ik ga stemmen op de pvda
Als je toch PVDA stemt, stem dan op nummer 70 van de lijst. Dat is mijn nicht; Hilde Laffeber.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

Ik ga absolut stemmen ik vind ook sorry Sabine dat als men niet stemt ook niet het recht heeft te klachen

Ik stem PVDA,
ben het met hun over meer dingen eens dan met de andere dus tja
Als je het dan bv over de hypotheek aftrek hebt mag van mij dat van mij huizen boven een bepaalde waarde inderdaad minder aftrek

en zo nog een aantal dingen

Tries

Ik stem op “Brabant” van Guus Meeuwis!

Jaja, hier in Brabant mogen we 22 november ook een stem uitbrengen op een kandidaat voor het Brabants volkslied. Veel leuker dan die politieke warboel!

Groetekes, Sje

Waarschijnlijk Christenunie of VVD.

Groetjes Wiets

Sp was zowiezo voor het eerst mijn keuze en bleek later ook de test. so Sp it`s gonna be. Het zal mij eens gaan benieuwen want zo ineens hoor ik van erg veel mensen dat ze SP gaan stemmen

Ik stem in ieder geval niet op SP of Pvda hoor.

En ik hou ook niet zo van: eerlijk zullen we alles delen. Beetje egoïstisch misschien, maar als iemand veel verdiend dan zal daar zeer zeker een dure studie tegenover hebben gestaan.

Uit de test kwam bij mij de VVD maar of ik daar op stem weet ik eigenlijk nog helemaal niet zeker. Maar ik ga zeker stemmen.

ik vindt de politiek een corruptebende .maar ja moet toch stemmen
ik stem op …hihihihiihihiihh pvda.

groetjes marielle mama van tanja

tanja is nu

Lilypie 6th to 18th Ticker" border=0>

Het systeem van eerlijk alles delen vind ik persoonlijk ook niet altijd even eerlijk, maar toch gaat mijn stem waarschijnlijk naar de SP. Er wordt hier al flink gediscussieerd over tactisch PvdA stemmen, maar daar doe ik niet aan mee. Ik heb steeds minder met die partij en die verdient daarom mijn stem ook niet.
Qua partijpunten kwam de SP ook het dichtst in de buurt van mijn persoonlijke voorkeuren!

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

en Fajah (17-11-2004)

Mijn eerste reden om niet op de SP te stemmen was eigenlijk dat ik die Marijnissen niet zo vind. hahaha, wat een waardeloze reden hé.

Maar omdat er zoveel mensen om mij heen op de SP stemmen heb ik me maar eens in hun standpunten verdiept. En er zijn nogal wat punten waar ik van geschrokken ben. Nu vroeg ik me af wat bij jullie eigenlijk de reden is om op de SP te stemmen. Begrijp me niet verkeerd, ik respecteer jullie mening hoor, maar was gewoon benieuwd. Ze komen bij mij nogal communistisch over.