Stelling nummer 4


#1

hier ook van mij een nieuwe stelling van vandaag een beetje lang en veel lees werk maar wel een leuke
kijkgerust en lach je scheel

klik hier

gr de mama van leyla

veronique daniels


#2

Ik heb hier maar 1 antwoord op. Lang leven de dolle mina’s

Groetjes,

Michèle


#3

hahahaha ja zo kun je het ook bekijken
hier zijn we thuis bij mijn ouders ook al de hele week mee bezig lang leven de lol

gr de mama van leyla

veronique daniels


#4

Hoi,

Ik ben bang dat er helaas nog steeds stiekem veel van die traditionele gezinnen bestaan maar dat men niet wil toegeven.
Ook vind ik dat mannen er vaak nog steeds zo over denken ,Hun zijn vaak diegene die 40 uur werkt en wij dames werken maar 20 uur dus tijd zat om het huishouden en de kinderen te verzorgen maar daarbij ook nog een leuke vrouw te blijven voor de mannen. niet dus.
Maar gelukkig is het tij behoorlijk aan het keren en heb ik een man die dit niet meer verlangt.

groetjes

lon106


#5

het ergste is nog Lon dat dat soort mannen nadat je 20 jaar van je leven gegeven hebt voor ze er vandoor gaan met een 20 jaar jonger exemplaar omdat jij er niet aantrekkelijk genoeg meer uitziet.

Groetjes,

Michèle


#6

Gaat hier over hoe je de paus moet ontvangen? Ik zal het maar niet aan mijn man laten zien… Stel je voor dat hij denkt daar recht op te hebben.
Om je naar te lachen! Hoe heb je het gevonden?!?

Groetjes,

jantje


#7

nou mijn vader was weer eens aan het googele en vond dit en heeft het mee uit geprint en zo ben ik dus weer aan een stelling gekomen ik vond hem zelf wel goed

maar laat het mijn vriend ook maar niet zien hihihihihi

gr de mama van leyla

veronique daniels


#8

Ik heb maar één reactie: dussssssssss…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker