Stelling nr 5


#1

zo heb weer een nieuwe stelling hoor
deze stelling is iets wat jullie van vroeger terug naar het nu willen hebben
spellen , kleding , speelgoed of andere dingen die jullie leuk vinden .

dus meiden wat willen jullie graag terug naar de toekomst .

gr de mama van leyla

veronique daniels


#2

Mijn figuur!!!
hahahah

Bianca

Lilypie 6 - 18 Ticker

Lilypie 6 - 18 Ticker


#3

Grapjurk die Bianca!

Ik zou zo heel graag mijn strikdiploma willen hebben. Destijds op de kleuterschool mocht je dan zo’n op karton geplakte uit papier geknipte schoen met een wollen veter erdoor strikken. De juf zou er dan nog iets opschrijven en dan kreeg je het geheel bij wijze van diploma terug.

Ik heb hem nooit teruggekregen om een of andere reden. En op een kleutertje maakt dat heel veel indruk. Want op dat moment is zo’n strikdiploma iets heel belangrijks en je voelt je er heel groot mee. Dat is me dus ook altijd blijven achtervolgen dat ik dat diploma nooit teruggekregen heb.

Belangrijk pijnlijk gevolg: ik kan hem dus ook niet legaal op mijn CV zetten want ik kan hem niet laten zien als ze erom vragen!

Groetekes, Sje


#4

ahhhhhhhhhh sje das geen leuk iets ik weet nog dat ik hem wel terug kreeg en dat het in mijn tijd het er ook nog was maar bij ons thuis hebben ze het niet allemaal meegemaakt .

en bianca dat zou ik ook graag willen maar wil niet echt lukken .

ik zou zelf wt oude spelletjes weer eens terug willen hebben zoals tollen stellopen en die dingen meer ik denk als dat weer in komt dat de kids van tegenwoordig ook meer buiten zijn dan voor de tv of computer hangen.

gr de mama van leyla

veronique daniels


#5

Hoi,

Het gevoel hebben dat je alles kan laten en doen. leef bij de dag zeg maar. Nu heb je tegenwoordig zowel sociaal opgelegde als zelf opgelegde verplichtingen dat je niet meer volledig vrij voelt in je doen en laten.
Daarnaast moet je bijvoorbleed wil je het echt een beetje leuk hebben ( geldelijk gezien) toch wel werken ik bedoel een van de twee op zijn minst.
Ik zou wel weer een beetje terug willen naar de pubertijd zonder de hormone dan.

Ik hoop dat jullie een beetje weten wat ik ermee bedoel.

Ik probeer wel zoveel mogelijk bij de dag te leven maar kom er toch elke keer weer in vast te zitten. Sleurtjes

groetjes

lon106


#6

ik had vroeger super veel barbie spullen 4 tonnen vol!
Ik had deze bij mijn moeder laten staan. In 2004 heeft mijn moeder flinke brand gehad en zijn alle barbie spullen verdwenen. Ik heb ze nooit echt gemist maar laatst was ik aan het kijken wat er nog van over was, (mijn moeder had nog wat gevonden) voor lieke straks en ooooo wat erg 3 barbie poppen met wat kleerdjes en dat was het!
Die spullen zou ik zoooooooo graag terug willen maar ja het is allemaal verbrand!

groetjes Gytha


#7

Robijntje…

Ik had vroeger een knuffel Robijntje mijn vader werkte bij calve onderdeel van unilever en dus wasmiddelen en had ik een knuffel beer robijntje…

ene laat ie nou laatst bij de c1000 bij 2 actie middelen gratis zijn
ik heb nooit robijn wasmiddel dit keer dus wel hihihi

De wens heb ik terug gekregen en hij staat heerlijk in mijn slaapkamer


#8

het verkeersdiploma en schoolzwemmen. klinkt gek maar dat zijn dingen die wel aan mijn eigen veiligheid bijgedragen hebben. En als ik dan hoor dat ze dat nu niet meer op scholen doen dan zou ik dat wel terug willen.

En ja ik kan ook roepen mijn fuguur, maar ja welke vrouw wil dat nou niet

Oh en mijn opa en oma van mijn vaderskant. Zij waren 45 en 50 toen ze overleden en ik zou zo graag willen weten hoe ze waren en wat ze van mij zouden vinden. Tuurlijk mensen kunnen me verhalen vertellen, maar dat is niet hetzelfde.

Groetjes,

Michèle


#9

Ja Veronique, dat vind ik nu ook, gewoon weer lekker buiten spelen, zonder enge mensen in de buurt dan, i.p.v. die gestoorde computerspelletjes en dat vierkante ogen kweken voor de tv.

Ik vond vroeger elastieken erg leuk. Helaas had ik twee broers boven mij, die wilden niet elastieken. Ik bond dan het elastiek om twee stoelen om toch te kunnen elastieken. Ook lekker struinen in de polder vond ik heerlijk, kikkers vangen, met de rubberboot varen. Helaas kunnen mijn kinderen dat niet doen, we wonen in een dichtbevolkt dorp en voor het buitenleven moeten ze een eindje fietsen.

Groetjes,

jantje