Stefke is gevallen!

ja hoor en nog niet zo lichtjes hij is de laatste dagen vol energie en eigenlijk echt een beetje stout moet overal tegelijk kijken of hij is iets bezig wat niet mag… gister was ik lars aant verschonen en hij loopt onze slaapkamer op en begint op bed te springen,ik roep nog dat hij eraf moet komen dat hij zich pijn gaat doen en hup het was al te laat hij is met zijn oog net tegen de bed rand gekomen en heeft nu dus echt een enorm blauw oog vindt het echt super zielig,hoewel hij er niet echt last van heeft want hij is nog altijd even vol energie en heeft nog steeds van die rare streken hoop dat die trouwens vlug over zijn !!!

liefs jessica, &

Oef…fijn hè, zo’n energiek ventje
Ik zou me ook echt even heel erg rot schrikken hoor!
Gelukkig maar dat hij er zelf niet zo’n last van schijnt te hebben.

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Dat is inderdaad altijd schrikken he? Ik heb er zelf ook zo een die overal op af onder naast aan zit… leuk zekersteweten maar elke keer als ze stuitert…hopelijk gaat het snel weer goed met z’n oog

groetjes, Jacky
de papa van Gioia

Oja ken het hoor Robin is ook zo rouwdouwer
Schrik me ook elke keer weer een hoedje hoor
En ze gaan gewoon de volgende dag door pfff
Maar wel fijn dat hij er geen last van heeft

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

oefff wat een boef, het had Milan’s verhaal kunnen zijn

Dikke kus op z’n oogje!

Groetjes Nathalie & Co

Och gossie, wat vervelend nou.

Daan is ook zo´n spring in het land. Maar hij heeft zich een paar keer flink pijn gedaan en sinds die tijd is hij wat rustiger met wilde spelletjes.

Beterschap met zijn oog.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

hij is er nog steeds niet van geleerd ongelofelijk,hij is echt net een opgedraaid poppetje waar de batterijen nooit van leeg gaan,dikwijls heel grappig ma ook heel vermoeiend!!!hij is altijd wel een druk mannetje gweest ma nu slaat het echt alles,loopt ie met een knal blauw/gele oog zo dik als een ei nog rond alsof er nooit niks gebeurt is overal op springen,klimmen,aan trekken,aan hangen… echt net een klein aapje,het ergste is als ik hem probeer duidelijk te maken dat hij een beetje te ver gaat ik een schop tegen mijn schenen krijg… pff hoe lang duurd deze fase???

liefs jessica, &

quote:
... pff hoe lang duurd deze fase???????????

Ehhhh…ik hoop niet te lang!
Nee serieus, kan me goed voorstellen dat het af en toe flink vermoeiend is!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

ja das echt,weet soms ook niet hoe ik moet reageren hoor,normaal is schoppen iets wat echt niet kan! ma hoe breng k hem dit nu fantsoenlijk,aan zijn verstand ze zeggen over het algemaan gewoon negeren,ma hij blijft zo lang schoppen tot ik reageer…

liefs jessica, &

Als hij zo blijft doorgaan met schoppen totdat jij reageert zou ik het denk ik anders doen.
Ik denk dat ik hem dan bij de eerste schop zou waarschuwen (dat dat niet mag en dat hij ermee moet stoppen want dat hij anders op de gang gaat (ofzoiets) en als hij dan niet ophoudt? Dan doen wat je gezegd heb…dus op de gang zetten.
Hij is er oud genoeg voor om dat te begrijpen en dan zal hij ook vanzelf doorhebben dat hij te ver gaat bij je.
Succes

ja vindt ik ook, ga het zo es proberen!!! bedankt hoor!!!

liefs jessica, &

Ook Evianne mag nu soms de andere kant van de deur in de hal bekijken. Hahaha we l erg zielig en ik weet niet wie er nu meer moeite mee heeft, maar het werkt wel.
Succes met die deugniet, hopelijk is dat blauwe oog gauw over.