Steengrillen wel of niet meedoen

Aaron heeft nog nooit iets dergelijks mee gedaan maar wij gaan 1e kerstdag bij ons pap en mam gourmetten en hij gaat ook mee natuurlijk.
We gaan gewoon wat proberen en als ie niet meer wil gaat ie maar spelen, hij heeft toch een neefje van 9 jaar die nog geen minuut aan tafel blijft zitten dus alles wat Aaron wel doet is meegnomen!
Maarre…als hij al snoeptomaatjes krijgt en sausjes en wat koude schotel vind hij het al best maar vlees vind ie ook wel lekker…dus ben benieuwd!
Tis bij ons nog een experiment!

Gr, Danielle

Gewijzigd door - aaron op 26 Nov 2010 20:01:40

Wij eten met kerst dan altijd rond 5 uur. Danielle wordt 7 januari 1 jaar. Ze is echt een gezelligheids mensje, kan gerust een tijd mee aan tafel zitten als opa en oma er zijn. ik denk dat ik ze er dan wel bij wil hebben.
Wat zouden jullie haar dan geven naast brood en een klein stukje vlees? ik zit zelf te denken aan een stukje komkommer en tomaat en dan even kijken hoe ze dat vind.
Alvast bedankt
Corina

Danielle is geboren op 7-1-2010

Gewoon een paar stukjes vlees geven. Iets van een paar stukjes hamburger en een paar stukjes van een worstje. Verder kun je wat aardappeltjes voor haar bakken op de plaat. Ook zou je haar wat stokbrood kunnen geven.

Groetjes,
Sandra

Wij gaan met de kerst ook altijd met de familie gourmetten.
heel gezellig. En we zijn dan maar even niet zo streng met het aan tafel blijven zitten
De oudste houd helemaal niet van vlees, maar lekker aardappeltjes en een eitje bakken, wat snoeptomaatjes en lekker salade en stokbrood.
En als ze even niet willen eten gaan ze maar spelen hoor.

De jongste gaat dit jaar ook lekker meedoen. Dat is wel een vleesfreak
Iets anders voor haar meenemen heeft dan toch geen zin, als ze ziet dat wij wat anders eten.
Enne dat wachten is inderdaad niks voor kinderen.
Maar lekker salade opscheppen kunnen ze gewoon door eten, en tussendoor af en toe een vleesje.
Als de kleine meid klaar is met eten gaat ze lekker daar naar bed want das niks om haar te laten rondlopen met de snoeren van de gourmetstellen…!