Steeds vaker wakker 's nachts

wij hebben het de afgelopen periode ook heel veel gehad. hij was halve nachten wakker omdat we het ook probeerde te negeren maar dat werkte dus echt niet. nu hebben we besloten om hem een uur later op bed te leggen en hij komt af en toe nog maar. dan is het idd speen erin en hij slaapt weer. ik zeg ook niks doe geen licht aan ofzo maar alleen die speen erin soms deken weer over hem heen en weer terug naar mijn eigen bedje.
op het cb hebben ze de tip gegeven dat als laten huilen niet helpt wij bij hem op de kamen konden blijven. dus een matras neerleggen ofzo maar dat wilde ik echt niet. maar misschien dat dat bij jou helpt. hij is nu bij ons heel soms nog maar 1x per nacht wakker maar de meeste nachten slaapt hij gewoon lekker door

Ik ben ook echt anti-latenhuilen hoor, zie al mijn vorige reacties maar ik heb hier wel gemerkt dat er een gewenning optreedt als je 's nachts gaat troosten. Maar je moet gewoon doen wat goed voelt, deze tip was juist omdat je aangaf het niet echt meer te trekken, dan is even laten huilen, ok een aantal nachten ben je aan het rommelen, vaak wel de oplossing. Maar ja, ieder kindje is anders natuurlijk en wij hebben hier geen speenervaring.
Oja en moppie slaapt ook heel licht precies zoals jij omschrijft, lastig he?
groetjes,
Wendy

Vannacht heb ik de speen weer aan zo’n tutdoekje vast geknoopt, ondanks dat dit eerder helemaal niet werkte. Op deze manier kan ze hem igg niet meer door de spijltjes van haar bed op de grond gooien (expres en per ongeluk) Ik moet zeggen, misschien dat ze het nu beter snapt dan toen ze 8 maanden was, maar nu werkt het al iets beter! Ze wordt nogsteeds wakker, maar was ook weer stil even later, toen ik ging kijken had ze haar tut met doek eraan dus weer in haar mond!!! .
Nu hopen dat dit geen toevalstreffer was vannacht haha.

mama1980

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Wauw dat zou toch lekker zijn! Je went aan de gebroken nachten maar doorslapen s nachts went ook heeeel snel hoor! hihi.

Zo zie je maar, het is even puzzelen maar uiteindelijk vind je de oplossing. (meestal dan he, en vaak komt er dan weer een nieuwe uitdaging om de hoek kijken )
groetjes,
Wendy