Mijn zoon van 4 gaat sinds kort naar school, eet normaal ontbijt en lunch prima, toen hij net naar school ging zelfs 3 boterhammen met de lunch. nu is het drama. hij eet bijna niks meer. klein bordje cornflakes en melk. lunch 1 boterham, soms 2, in de ochtend drinkyoghurt, met stukje ontbijtkoek, of soepstengel, of liga/ smiddags moet hij fruit; eet hij niet meer, hij heeft er hele discussies over met de leidster. hij laat zxich niet chanteren, hij moet van haar 1 hap nemen dan mag hij buiten spelen, doet ie gewoon niet he. en dan het avondeten drama: zelfs als ik iets maak wat hij nog noooooit gezien heeft "dat lus ik nieeeeet"ik wordt er gestoord van. EN dan gewoon om een snoepje vragen aaaaaah!!! uiteindelijk gaat er dan 1 hap in, soms 2. maar hij is sinds het laatste half jaar echt een zeurkous met eten. en wij zijn allebei goede eters, daarom zo frustrerend. ggggrrrr…heeeelp! ik maakte me nooit zo zorgen als hij weer zo’n periode had, maar nu wordt het alleen maar erger, en met een lege maag naar bed, dan zou je toch verwachten dat hij de volgende ochtend bunkert?
hoe krijgt ie in hemelsnaam al die vitamines binnen…
x Floss