Steeds overgeven maar niet ziek?Nu wel koorts!

Mijn dochter geeft sinds gisterenavond na elke maaltijd over, maar oogt verder niet ziek, heeft geen koorts en speelt normaal. Heeft iemand enig idee waardoor dat kan komen? Avondeten gisteren kwam er ineens spontaan uit en daarna speelde ze weer gewoon vrolijk verder, pap is vanmorgen binnen gebleven, ,maar na het fruit een paar uur later kwam de hele boel er ook wee mee uit. Zelfde net met de boterhammen. Ze at ze gretig op, dus met haar eetlust is ook niks mis en ik wil haar daarna verschonen om naar bed te brengen en ze begint weer te kokhalzen. Moest haar snel rechtop zetten omdat ze op haar rug lag. Nu ligt ze in haar bedje weer vrolijk tegen haar knuffel te kletsen. Vind het maar een beetje raar en weet niet goed wat ik ermee aan moet. iemand een idee of hetzelfde gehad?

mama1980

Gewijzigd door - mama1980 op 19 Mar 2011 13:12:42

Gewijzigd door - mama1980 op 20 Mar 2011 12:46:09

koorts komt niet altijd voor bij buikgriep
misschien is het dus gewoon buikgriep?

ja zou idd kunnen, maar ze heeft geen diarree en speelt als normaal. Is heel vrolijk verder. Kijk het even aan. Is het maandag nog zo ga ik even naar de ha.

mama1980

ja meid niet elk kind laat zien dat hij ziek is
rico laat dat NOOIT zien en dat is heel erg vervelend dat je niet door hebt dat je kind eigennlijkheel ziek is
met 40 graden speelt hij nog wel en is hij vrolijk. gewoon een hoge pijngrens en teveel energie…doe je niks aan helaas

denk idd dat ze toch niet helemaal lekker is. Avondeten wilde ze niks van en het zelfs het toetje ging maar een paar hapjes met lange tanden naar binnen. (kon er igg ook niks uit komen dit keer ) Voor het slapen nog maar een flesje melk gegeven en dat heeft ze wel bijna op en is binnen gebleven. Zal idd een buikgriepje zijn of iets aangezien vriend lief sinds vandaag ook aan de norrit zit zal het heersen in huis. Hoop dat ik het oversla

mama1980

hihi norrit hoe kom je erop
hee maar wel heel vervelend inderdaad! ik hoop dat ze morgen weer de oude is… net als ukkepuk hier maar hij heeft er koorts bij.
hij at wel minder weer vanavond maar drinken doet ie super.
ook vanavond geen koorts bij haar??

nee geen koorts. Ik hoorde net ineens wel een paar keer heel hard mama mama mama! van boven dus ik dacht oh nee… toch niet het hele bed vol gek…tst, maar t is al weer stil gelukkig. Hoop ook dat ze morgen weer wat binnen houdt. Voor Rico ook beterschap!

mama1980

Vervelend dat ze ziek is.

Beterschap!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

nou vanmorgen uit bed gekomen met 38,5! Toch koorts dus en waarschijnlijk idd een buikgriepje. Wil alleen nu ook niks drinken dus ben maar met knijpfruitjes ed in de weer. Krijgt ze toch nog wat vocht binnen. Zolang ik kleine beetjes geef blijft het gelukkig ook binnen.

mama1980

heh verdorie… nouja het betekend in ieder geval dat dr lichaam aan het vechten is tegen dat virus.
ze gaan hier in ieder geval geen antibiotica voor geven. dat is niet bevordelijk voor de diarree… hopelijk binnen een paar dagen beter meid. is niks zo he

Nee inderdaad niet. Hoe is het nu met Rico? Hier heb ik er met moeite vandaag zo’n 250 cc vocht in gekregen, terwijl ze haar bord macaroni dan weer zo op at. Snap er niks van, maargoed. Maak me wel een beetje zorgen om dat vocht nu

mama1980

Hoi hoe is het nu met de kleine meid? Hier het weekend ook een ziek meisje gehad… Ook overgeven en koorts… En ook heel weinig drinken… Had daarvoor de HAP nog gebeld, maar zolang ze plassen hoef je je nog geen zorgen te maken zeggen ze…

Groetjes , Aline

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

hmmm het blijft af en aan. Ze heeft geen koorts meer, drinkt gelukkig weeer een stuk beter, maar eten is nogsteeds niet helemaal top. hapje fruit, hapje boterham en paar hapjes avondeten en dat was het dan alweer, maar het is igg al iets! Verder is ze sinds gisteren ook weer snotverkouden dus ik ben weer aan de neusspray begonnen om weer een oorontsteking te proberen te voorkomen. ha heeft haar oortjes een paar dagen geleden nagekeken toen we er waren en die waren gelukkig niet ontstoken. Hij zei wel dat 1 oortje zoveel oorsmeer had dat hij het eigenlijk niet eens kon zien. Zou ze daar geen last van kunnen hebben? Verder is ze heel huilerig sinds gisteren. Nogsteeds niet helemaal in haar hum dus.

mama1980

Gewijzigd door - mama1980 op 23 Mar 2011 12:40:58