Misschien heb ik een goede tip! Voor mij was het een wondermiddel.
Onze zoon Nick was van geboorte af aan constant verkouden. Er hoefde maar iets te heersen en meneer was ziek. Diverse keren oorontstekingen, rochelen noem maar op. Op een gegeven moment kreeg hij ook tranende, rode ogen erbij wat mij deed denken aan hooikoorts (in de herfst??). De huisarts kan niet testen omdat hij te jong is om getest te worden. Dat kan pas vanaf een jaar of 4!!!
Ik vond dit belachelijk. Ik zag aan Nick dat hij zich niet goed voelde, vaker moe, bleek, veel verkouden en de zoveelste oorontsteking. Ik wou niet wachten tot hij 4 jaar is en dan pas aktie ondernemen. Ik ben dus gaan rondneuzen op internet en kwam terecht bij een homeopaat. Zij behandelde vele kinderen met deze klachten en met succes. Bij de een kan het iets langer duren voor er verbetering optreedt en voor de ander werkt het direct.
Ik heb een afspraak gemaakt. Ze vroeg alles over Nick. Ik heb ook zoveel mogelijk dingen aangegeven en aan de hand daarvan kon zij bepalen wat het beste was om te geven. En… het was een schot in de roos. Ik hoefde slechts 1x 2 bolletjes op te lossen in water en Nick er 1 eetlepel water van te geven. Dat zou voldoende zijn. Ik dacht nog, ja,ja. Maar echt, Nick is er enorm van opgeknapt. Mocht er weer een verkoudheid opkomen zei ze dan geef je nog een eetlepel. Maar het was niet nodig. Na 3 x geweest te zijn voor na controle is Nick gewoon een compleet ander ventje geworden. Hij is bijna niet meer ziek, wel eens verkouden maar niet meer dagenlang ziek en hangerig. De reden waarom ik ging, de ogen, dat was al gelijk over. Ook de oortjes heeft ze gecontroleerd en na de 3e afspraak waren de oortjes helemaal goed. En dat terwijl hij altijd rode trommelvliezen had. Maar ja, niet meer verkouden betekend ook herstel voor de oren!!
Ik ben echt superblij ermee, vind het gewoon een wondermiddel. Ik was echt radeloos, vond het zo vreselijk dat hij altijd maar ziek was. Ik was op een gegeven moment gewoon bang om hem naar de creche te doen. Dat is nu over. Toevallig zijn er nu heel veel kindjes ziek en Nick niet!! Hij moet alleen wat hoesten en omdat het vanmiddag wat erger was heb ik hem weer 1 eetlepel gegeven.
Een beetje lang verhaal maar ik wou het toch even kwijt op deze site. Want ik geloof dat er heel wat kindjes zijn met dit probleem.
En ik had zo iets van BAAT HET NIET DAN SCHAADT HET NIET! Dus probeer het.
Groetjes Bianca