Steeds minder drinken

@Inge
Denk dat we net op 500 cc uitgekomen zijn vandaag. Hij drinkt intussen overal uit, ook uit gewone beker en pakjes dus dat is de oplossing niet. Verder drinkt hij diksap in verschillende smaken en thee. Er zit niets anders op als hopen dat hij weer meer gaat drinken. Hij is in ieder geval levendig genoeg en eten doet hij ook goed.

Hij vond de fles wel heel makkelijk geloof ik

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Dit is ook wel de reden dat ik nog niet van de fles af stap…
Zo weet ik zeker dat hij nog ong. 250 cc binnen krijgt.
Maar zodra het drinken weer beter gaat en hij nog beter uit een gewone beker gaat drinken, gaan we de flessen hier ook afschaffen

Zolang je Dylano in de gaten houdt Michelle, is het prima.
Doe ik nu ook bij Seth.
Liefs, Anne

hahahaha
flesjes junk!
Rico is sinds gisterenavond van de fles af (s’avonds)
s’ochtends krijgt hij soms een flesje melk of een bord pap als ie zin heeft. maar goed… hij wil zelf geen fles meer s’avonds
is te onrustig om met zijn hoofd op mijn schoot te liggen en zijn lijf op de bank. hij wil staan de gehele dag.
als ik m dan neerleg gaat ie weer overeind en kijkt me aan van: ja liggen doe ik in mn bed wel"
maargoed, wat ik zei over als hij net uit bed is, of net uit bad is, om m dan te drinken te geven, doe je dit al? (echt meteen daarna he geen half uur wachten)
want ik bedoel, ik heb ook een droge mond als ik b.v. wakker wordt.
is opzich dus wel logisch.
ik zou het echt proberen

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ik bied hem eigenlijk heel de dag door drinken aan.
Vandaag klom hij ook op zijn kinderstoel (niet helemaal de bedoeling, maar oke), omdat hij wilde drinken en wees ernaar.
Dus hij weet wel wanneer hij dorst heeft.

Seth drinkt ook vaak veel bij het eten. Dus dat is ook fijn.
Ik maak me er nog maar niet zo druk om, en hou hem wel goed in de gaten, en doe stiekem wat meer water in zijn fles
Morgen gaat hij naar oma, dus ik zal haar even goed instrueren.

@Inge: Seth is btw ook aan de ontbijtkoek! Heerlijk vindt hij het

Liefs, Anne

@inge

Hij ka ndrinken wanneer hij wilt want er stat de hele dag door af en toe doe ik er maar vers in anders wordt het er ook niet lekkerder op.

En indd en flesjesjunk, want ik weet bijna zeler als ik die nu zou geven dat hij beter gaat drinken, maar ik wil het NIET meer

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Jeej!!
Seth heeft vandaag heel de dag uit een gewone beker gedrinken:D
Het ging heel goed, bijna zonder knoeien en hij heeft ruim 2 bekers drinken op.

Daarnaast nog wel zijn 2 flessen, maar ik ben al helemaal trots!
(En ik ben pas 3 dagen geleden begonnen met uit een gewone beker drinken)

Liefs, Anne

Goed zo Seth!

Liefs

Anne: dan kunnen Nick en Seth met elkaar proosten. Ook Nick heeft vandaag voorbeeldig uit de beker gedronken. Op school deed hij dat al een tijdje maar thuis nog niet. Dus ik ben ook supertrots!

Groetjes Bianca

Goed zo Seth en Nick!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker