Stapje verder in de tekenontwikkeling


#1

Morgan tekent echte rondjes nu. Eerst waren het wat vage strepen en zo maar nu zijn het echt rondjes. Vind het zo knap van haar en ze is er zo trots op zelf he.

Groetjes,

Michèle


#2

Leuk hè?!
En knap van Morgan!

Seth kan ook rondjes tekenen, dus de volgende stap wordt een poppetje

Liefs, Anne


#3

Ze doet heel soms ook een hartje maar kan inderdaad niet wachten op de poppetjes.

Groetjes,

Michèle


#4

Wat goed!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#5

Goed van Morgan! Stickertje erbij en ophangen Hihi

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie


#6

ja echt leuk he michele! superknap van je meisie! zij zeelf ook helemaal trots zeker?
rico kon het al best vroeg daar stonden ze op het cb toen nog van te kijken, hij zegt dan ook: bal!
hij kan ook een banaan tekenen en zegt dan ook: konaan! (is banaan hij wil alleen het woord"ba" niet zeggen voor banaan omdat hij denkt dat het dan vies is hmm…)
een hartje kan rico dan weer niet, hij kan wel vormen benoemen maar tekenen niet, op een rondje na dan

Gewijzigd door - MamavanRico op 07 Apr 2011 18:50:15


#7

Whahahaha konaan omdat ie anders vies is, ik lach me slap!!! Geweldig wat een slim ventje Inge!! Vind m echt leuk bedacht Wel opschrijven in zn boekje he, kan ie er later zelf ook om lachen

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie


#8
quote:
Ik liet zo'n eerste tekening (zo een als dat ballonnetje van Thijs) in het CB boekje tekenen.. Leuk voor later!


Morgan mag niet in boekjes tekenen omdat ze nog steeds het onderschied niet maakt tussen de boekjes

enne we bewaren genoeg, ze maakt op het kdv ook nog genoeg natuurlijk.

Groetjes,

Michèle


#9

Toppie Morgan!!

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers


#10

Goed gedaan van Morgan! Nog even en ze maakt er een bloem van