ons pippy die valt ook nog regelmatig, vorige week nog mega hard en ff advies ingewonnen wat we nu het beste konden doen met ons stootkussentje… hele blauwe wang, en die avond erna viel ze dus met haar kop op de stoep…
nou weet ik nog toen pippy een maand of 6 was, wij een vriendje op bezoek hadden met papa, en die liep te rennen en ging genadeloos neer, en weinig reactie, noch van manneke en papa… en die zei toen, 'ja daar wen je wel aan, eerste paar keer zit je tegen het plafond met een halve hartaanval, en daarna word het gewoner, en spring je pas op als je echt ziet dat het fout gaat ’ en nu zijn we wat maanden verder, en huppelt pippy overal tussendoor, en valt vaak, inderdaad vaak op haar billen… en soms hard, maar meestal houdt ze dat koppie wel omhoog…
ik zou er de eerste tijd zeker een beetje bij blijven,maar als hij straks eenmaal losloopt, ben jij al gewend aan dat gestund!! geloof me !
en ja je vloer is hard, maar als ze dadelijk ook buiten gaan spelen, de stoeptegels zijn nog veel harder !