Staan!

oooo meiden,

Hier een hele trotse mama vandaag!
Zoals vele van jullie wel weten ging lieke nog niet zelfstandig staan en zou ik ermee naar de kinderfysio moeten. Wel loopt ze al sinds 14 maanden.
Sinds een maand is ze aan het proberen op de knietjes te zitten en zo te gaan staan!( ze heeft nooit gekropen) Dus ik dacht wacht het nog even af met die fysio want de pogingen zijn er.
En jawel hoor vandaag de hele ochtend zelf gaan staan en ze wordt er al steeds vlugger in! haha Als ze dan staan zegt ze heel blij JAAAAAAAAAA en klapt ze in de handjes!
OOOOO geweldig!

Groetjes een hele trotse mama

Gytha
Eindelijk!, lang gewacht toch gekomen!

Ha ha ha gefeliciteerd hoor. Zo te horen is Lieke zelf ook heel trots

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Goed bezig Lieke, ga zo door meisje! Grote meid ben je al aan het worden!

Groetekes, Sje

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa goed zo meissie ga zo door

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Goed gedaan hoor.
En leuk dat ze er zelf ook zo trots op is.

Bianca

oh wat leuk!! wat een overwinning!!

dank je meiden!
Lieke is ook erg chaggie geweest dus waarschijnlijk een flinke sprong gemaakt.
Vanmorgen ging het prima vannavond weer aan mij hangen, maar ach als we zien wat ze nu dan toch eindelijk overwonnen heeft! Geweldig.
Ze staat op en begint gelijk te klappen en zegt ze: Nog een keer, en gaat ze weer zitten en staat ze op.
Zo zie je maar weer dat elk kind zijn eigen tempo bepaald in ontwikkeling.
En Cb mij maar naar fysio willen sturen maar onze meid heeft ze echt niet meer nodig hahahahahah 1-0

groetjes Gytha

Soms kan het helpen zoals met Morgan, maar daar zat ook echt wat klem. In jou geval was het duidelijk eigen tempo bepalen. Moeten ze ook maar eens leren dat kinderen dat doen. enne de sprong van 17 maanden he

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker