De laatste tijd wil nina 11 maanden s’middags niet gaan slapen. Ze gaat dan steeds in haar bedje staan. Ik looop soms wel 10 keer naar boven om haar weer neer te leggen. Meestal de elfde keer gaat ze dan gillen/huilen van woede dan laat ik haar huilen en meestal valt ze dan binnen 10 minuten in slaap. Ik weet niet of dit de juiste methode is die ik toepas om haar steeds weer neer te leggen. Ik loop wel 10 keer de trap op en neer voordat ze blijft liggen. Ik ben zo bang dat ze met haar hoofdje tegen de spijlen valt dat was namelijk eergister ook gebeurt. Ze had zich flink pijn gedaan. Zo vaak de trap op en aflopen is erg vermoeiend wel goed voor de lijn haha. Ik doe dit omdat ik denk dat zij denkt: mama komt me toch weer neerleggen uiteindelijk hoop ik dat ze dan uit zichzelf blijft liggen als ze weet dat ik haar toch weer neer ga leggen. Na de derde keer zeg ik niks tegen haar en leg ik haar weer neer en loop ik weer naar onder. Voordat ik haar in bed leg wrijft ze wel door ogen en is moe. Wat denken jullie Dit nog een paar dagen volhouden? Ik weet niet wat het beste is? Iemand tips?
Groetjes Chantal
Groetjes Chantal
chantal