Staan in bed

De laatste tijd wil nina 11 maanden s’middags niet gaan slapen. Ze gaat dan steeds in haar bedje staan. Ik looop soms wel 10 keer naar boven om haar weer neer te leggen. Meestal de elfde keer gaat ze dan gillen/huilen van woede dan laat ik haar huilen en meestal valt ze dan binnen 10 minuten in slaap. Ik weet niet of dit de juiste methode is die ik toepas om haar steeds weer neer te leggen. Ik loop wel 10 keer de trap op en neer voordat ze blijft liggen. Ik ben zo bang dat ze met haar hoofdje tegen de spijlen valt dat was namelijk eergister ook gebeurt. Ze had zich flink pijn gedaan. Zo vaak de trap op en aflopen is erg vermoeiend wel goed voor de lijn haha. Ik doe dit omdat ik denk dat zij denkt: mama komt me toch weer neerleggen uiteindelijk hoop ik dat ze dan uit zichzelf blijft liggen als ze weet dat ik haar toch weer neer ga leggen. Na de derde keer zeg ik niks tegen haar en leg ik haar weer neer en loop ik weer naar onder. Voordat ik haar in bed leg wrijft ze wel door ogen en is moe. Wat denken jullie Dit nog een paar dagen volhouden? Ik weet niet wat het beste is? Iemand tips?

Groetjes Chantal

Groetjes Chantal

chantal

Klinkt goed hoor. Ik doe het ook zo.

Gewoon volhouden en op een gegeven moment legt ze zich er vanzelf wel bij neer en geeft ze het op.

En inderdaad heel vermoeiend die trap maar wel goed voor de kilo’s.
Ik heb wel eens met een boekje voor haar deur gezeten hoor toen ze ook in deze fase zat. Dat scheelt weer een paar keer op en neer lopen. hahaha

Succes

Bianca

O gelukkig ben ik niet de enige. IK was al bang dat mensen me voor gek gingen verklaren. Met een boekje voor de deur ja, dat is wel een tip. Hoe lang duurt zoeen fase ongeveer? Hoeveel dagen/weken duurt het voordsat ze het door hebben dat ze blijven liggen als ik haar weer neerleg?ik ben hier nu 4 dagen mee bezig. Voordat ze dit deed kon ze ook al staan maar deed ze dat nog niet in bed.
Groetjes chantal

chantal

Ze is wel een volhoudertje dus. Meestal een een dag of 5 maar dat is bij ieder kindje weer anders natuurlijk. Bij Nanik 3 dagen en toen dacht ze dus: OK dit heeft geen zin dus.
Ze ging niet staan hoor maar wel protesteren dat ze moest slapen. Huilen en piepen en schreeuwen

Ik ga naar binnen geef een speentje en een aai over haar bol en loop weer weg. Ik praat dus niet tegen haar en maak het niet gezellig.

Na de derde keer haar terug leggen praat ik ook niet tegen Nina. Ik ga volhouden. Hopelijk nog een of twee dagen en dan snapt ze het.

groetjes Chantal

chantal

En zo is er altijd wat. Is het ene weer over dan is het volgende weer aan de gang.

Nanik krijgt kiesjes. 1 is al door maar de andere zit een grote bobbel dus die zit er ook aan te komen. Ze heeft er echt last van hoor en slapen is ook een drama nu. Ook overdag slaapt ze niet en is ze dus op een gegeven moment helemaal kapot en is er geen land meer mee te bezeilen.

Ik geeft haar vanavond een paracetamol zodat ze er dan minder last van heeft. Is echt zielig hoor.

Ja dat is inderdaad erg zielig. Van paracitamol worden ze inderdaad wat rustiger van. Veel sterkte ermee ik hoop dat het kiesje snel doorkomt. groetjes Chantal

chantal

Ja dat is inderdaad erg zielig. Van paracitamol worden ze inderdaad wat rustiger van. Veel sterkte ermee ik hoop dat het kiesje snel doorkomt. groetjes Chantal

chantal

en hoe ging het vanavond

Hoi,

Toen Elke zo klein was stond die ook wel eens rechtop in bed als het tijd
was voor weer een slaapje.
Ik ging niet zoals jullie deden steeds de trap op en af want dan wist
Elke dat ik wel weer kwam.
Dus wat ik deed was om de hoek van de deur blijven staan en kijken wat
Elke ging doen.
Ze piepte dan wel even, maar had wel in de gaten dat ik niet kwam.
Ging met een paar minuten liggen en deed haar slaapje.
Alleen als ze haar hoofdje stoote dan ging ik er wel heen natuurlijk om te
troosten.
Elke ging ook op bed als ze erg moe was, dus dan blijft zo"n kleintje niet
zo heel lang staan want die wil natuurlijk graag weer even slapen.

Groetjes Heleen. mamma van Elke 2 1/2 en Anne 8 mnd

Hoi hoi
Sinds vandaag blijft ze liggen!!!Heerlijk!!! Ik ben blij dat ik volgehouden heb!! Ze snapt nu eindelijk dat het geen zin heeft om te gaan staan. Het heeft even geduurd, maar mijn geduld is beloond. Gister hoefde ik haar maar 1 keer te gaan neerleggen en ging ze slapen. Ben echt blij. Kan ze ook niet meer vallen. Alleen als ze weer wakker is staat ze. Maar ik hen zoeen babyfoon met camera dus kan ik het zien en dan ga ik gauw naar boven. Gaat het alweer wat beter met nanik?
groetjes Chantal

chantal

Hoi,

Zo heb ik dus de afgelopen weken ook doorgebracht. Dacht dat ik gek werd. Volgens mij zat Puck in een mega sprong want slaapt ze weer heerlijk. Geeft zich eraan over

Volhouden is inderdaad de best remedie

Groet.

Ik ben blij dat ik niet de enige was!!! Gek werd ik er op een gegeven moment ook van. haha maar het is gelukt!!!
groetjes chantal

chantal

Goed gedaan hoor. En wat een lekker gevoel dat het volhouden inderdaad beloont wordt.

Met Nanik gaat het gelukkig ook weer beter. 1 kiesje is helemaal door dus dat zit er weer op.
Nu op naar de volgende. Ze is weer helemaal gezellig en slaapt weer goed.

Soms sputtert ze nog wel eens tegen maar dat hoort erbij toch.

Nou de groetjes

Bianca