Sta nog te trillen

ging brood halen en rijd op de terug weg,sla een meisje van een jaar of 12 misschien 13 ineens linksaf ik moest vol in de remmen pffffffff was helemaal verlamd van de schrik men o men als ik iets eerder was dan had ze zo over me moterkap gevlogen
en ik reed 50 moet er niet aan denken wat er allemaal gebeurd was pffff

een jongen op scooter riep haar nog wat na en een oudere vrouw ook,maar dat intreseerde ze niet fietste gewoon door

barst nu gewoon van de hoofdpijn zeg

echt het lijk wel of ze niks meer intreseren he,ze fietsen 3,4,5 breed nemen voorrang,als je wat zeg kan je een grote mond krijgen…elke morgen is het al raak hier,en dylan is ook al een keer aangereden maar echt grote mond dat hij maar opzij moet en niet hun,terwijl er toch echt haaientanden staan bij hun he

hoop toch echt dat mijn kids dit nooit zullen doen

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Je snapt het inderdaad niet. Waar ze de brutaliteit vandaan halen, ik weet het ook niet. Daar doe je jezelf toch ook helemaal geen plezier mee, stoer gedrag vaak.
Dat je er hoofdpijn van hebt zeg, dan ben je echt wel heel hard geschrokken.
Even een paracetamol en anders een ibuprofen (helpen heel goed).

Groetjes Wiets

Pffff dat is schrikken zeg
Het is me ook wel opgevallen dat je jeugt niet goed oplet in het verkeer
Maar het zal je inderdaad maar gebeuren zeg pffff moet er niet aan denken

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

de hoofdpijn is gezakt maar toen ik het neer tikte was het nog geen half uur terug dat het bijna gebeurde pffffff

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Pfff je schrikt je lam he!!
En hun fietsen gewoon weer door of er niks gebeurd is he bah!!

Groetjes Nathalie & Co

Zo hé dan schrik je je helemaal kapot.
Inmmidels een beetje bekomen van de schrik?

Groetjes Marianne mama vanRuben

Ja kan m voorstellen hoe je geschrokken bent, het blijft doodeng, kinderen en verkeer. En ook volwassenen in ht verkeer. Ik denk dat het meisje wel is geschrokkenmaar zich geen houding wist te geven en snel doorfietste. uit angs om wellicht op haar kop te krijgen. T is maar te hopen in ieder geval dat ook zij goed geschrokken is en beter zal opletten in het verkee voortaan! en voor jou veel sterkte gewenst mt de schrik !

ben je al weer van de schrik bekomen .ja jeugt van tegenwoorden honds brutaal .en en lekker met de 5 en of nog meer rijden bbbbrrrrrrrrrr.

groetjes marielle mama van tanja

tanja is nu

Lilypie 6th to 18th Ticker" border=0>