Spuugbaby

Amy is een spuugbaby. Regelmatig zijn we ons rotgeschrokken omdat we stikgeluidjes hoorden terwijl ze gewoon in haar bedje lag. Dan renden we de trap op om haar zo snel mogelijk overeind te houden. Dan ging het gelijk beter.
We kregen er spanningen van omdat we niet zo goed durfden te slapen, angst dat we het niet zouden horen als ze het moeilijk kreeg met alle gevolgen vandien.

Op een dag was de maat vol en heb ik het probleem aangekaart bij het consultatiebureau. Ik dacht dat ze ons niet serieus nam door een eenvoudig middeltje voor te schrijven om van ons gezeur af te zijn. Johannesbroodpitmeel.
Maar ja, je bent tot alles bereid en ik op zoek naar die meel. Ik geloofde er niet in maar het helpt gelukkig wel heel goed. Al vanaf de eerste keer dat we het gebruikten stopten het vele spugen.

We zijn enorm blij dat het spugen is verholpen op zo’n eenvoudige manier.
Want als je baby zoveel spuugt heb je zorgen en kun je amper van je baby genieten. Nu geniet ik volop van ons poppetje en zijn de voedingen weer zoals het hoort te zijn. Een leuk moment met je kindje.

lieke heeft dit ook gehad het golfde er dan uit echt zielig !!!
wij zijn over gestapt van friso normaal naar frisocomfort voeding en toen ging het ook prima. (zit ook johannesbroodpit middel in)

heerlijk toch dat je nu lekker kunt genieten!!

wij vonden het ook heel eng dat spugen en die geluiden die ze erbij maakte.

lekker genieten nu

groetjes gytha

Door de Johannesbroodpitmeel word de voeding iets dikker
En komt dan niet zo heel snel naar boven
Ik heb bij Justin ook de comfert gebruikt
En dat ging super
Succes met je meiden Miranda en geniet ze

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

jamie is ook zon spuugbaby.de eerste week niet maar toen de kraamhulp eenmaal wegwas zat ik er met katoenenluiers ipv spuugdoekjes bij.
ik was ook een beetje huiverig voor dat johannesbroodpiteel maar het werkt echt super!

groetjes debbie

dw

Ja Debbie dat hadden wij ook. Katoenen luiers in plaats van doekjes.
Wat een opluchting he, als je dan iets vind wat het spugen verhelpt.