Spuitluiers door kiezen? wat te eten

Denk dat ik achter de oorzaak van Rens z’n diarree ben. Zag net dat er twee puntjes van kiezen doorgekomen zijn. Nu heeft hij nog steeds diarree(vanaf vrijdag al) maar oogt voor de rest wel weer beter. Hij heeft geen koorts en is ook gewoon weer levendig.
Nou is mijn vraag wat ik hem dan te eten kan geven en wat juist niet. Hij krijgt ORS tegen uitdrogen want hij was zondag aan het uitdrogen.

Geef hem even geen rozijnen, peren en kiwi’s dit zijn mega laxeerders. De eerste twee zijn namelijk steenvruchten. Druiven vallen hier overigens ook onder.

Als hij het wil lauwe slappe thee en wit brood. Even geen bruin. Ook wil beschuit helpen en anders als ze het al mogen wat norrit. Mocht ie iets van een virusje hebben dan wordt het opgenomen hier door.

Groetjes,

Michèle

Roosvicee Stop zou ook effect kunnen hebben. Kijk wel op het etiket want daar mag hij niet onbeperkt van drinken op een dag.

Groetekes, Sje

Heb Rens net weer verschoont, hij zat weer tot z,n nek onder de derrie. Is dat bij het krijgen van kiezen normaal? Bij z’n tandjes had hij ook wel last van een iets dunnere en zure ontlasting maar niet zo dun als nu. Kan hem nu echt 4 a 5 keer per dag een schoon pak aantrekken.

Was hier met de kiezen ook
Maar Dylno at en dronk normaal.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Bij Sanne was het ook giga luiers moest ik ook vaak verschonen, maar die at en dronk echt alsof haar leventje er vanaf hing. Maar ze kauwde ook vaak op korstjes brood en sommige kindje JUIST weer niet.
Verschilt per kind.

Groetjes Carolien

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers