Spugen

Hoi Allemaal,

Ik heb een vraagje. Mijn zoon Twan is bijna 5 maand oud en krijgt 5x per dag 200 cc melk. Om 18uur krijgt hij een paar lepeltjes groente om te wennen. Nou is het zo dat Twan de laatste 2 weken meer aan het spugen/teruggeven is. Ik heb een idee dat zijn drink/eetbehoefte aan het veranderen is.
Ik heb dus van de week 2 dagen geprobeerd om 3x 200 cc en 2x 175 cc te geven. Dit vond hij goed, maar het spugen is niks minder geworden. Zou het door het groentehapje komen? Denk zelf van niet, want hier geeft hij niks van terug.
Hij krijgt Friso Standaard 1.

Iemand een idee/advies?

Groetjes tamara

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Is hj te vroeg of te laat geboren?? Want het kan zijn dat ie al naar het 6 maanden sprongetje aan het toe gaan is. Morgan krijgt niet zoveel melk meer, maar in die dagen spuugde ze ook meer dan normaal.

Groetjes,

Michèle

Twan is 6 dagen later geboren, dus dat valt nog wel mee. Verder is hij goed te spreken. Wel probeert hij sinds van de week omrollen te oefenen, maar dit wil nog niet zo.

Kan toch sprong zijn. Gewoon na het eten even iets langer laten zitten en niet laten springen en zo.

Groetjes,

Michèle

Nou, we wachten af. We laten hem al langer even rustig zitten na het eten, maar dat spugen is vaak niet gelijk na het eten, maar pas half uurtje later

We wachten af.

ja ben het met michele eens (altijd he meid)
maar in ieder geval…rico spuugd ook meer tijdens een sprong en rico is een heel bewegelijke baby en heeft buiten dat al reflux dus dat is echt 10 x niks hier als ie dan ook nog in zn sprong zit.
zou het ooke ven afwachten.
ohja en misschien moet je is 165 cc geven ipv 200
rico kon namelijk niet tegen die hoeveelheid van 200, en was het spugen NOG erger

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

200 was hier idd ook teveel in 1 keer, ben toen ook begonnen met 165 en dat ging stukken beter en ze had er echt niet meer honger om. was gewoon teveel die 200. sprong kan het zeker zijn, is hier ook altijd een probleem.

liefs,
Rinske