Hallo ik heb even en kort vraagje. Mijn zoontje spuugt altijd erg veel en daarom voeg ik nutritot aan zijn fles. zo ook vanochtend en hij dronk het rap op, zoals altijd. Ik zetten hem rechtop voor een boer, maar echt de hele fles kwam eruit. ik zat helemaal ander hij ook en de bank ook. Heb dit nog nooit meegemaakt. Hoe zou dit komen? EN dan mijn grote vraag moet ik nu een nieuwe fles geven of gewoon drie uur wachten zoals normaal. Hij is zeven maanden. Alvast bedankt gr
Spugen
pfoe dat zal wel even schrikken zijn zeg.
tja mijn eerste gevoel zegt, nog maar even wachten, je merkt vanzelf aan 'm wanneer hij weer honger heeft. ik zou nu niet aan een bepaald schema vasthouden, laat hem maar aangeven wanneer hij honger heeft. waarschijnlijk is het drinken toch wel wat te snel gegaan, als dat vaker gebeurt is het misschien een idee om voor een andere speen te kijken waardoor het er wat langzamer uitkomt.
Succes
liefs,
Rinske

ok hij zeurt ook namelijk nog niet, maar het was wel raar. het was zoveel gewoon echt de hele fles. hijspuugde altijd wel veelmaar zoveel. ik waht inderdaadmaar even tot hij weer honger krijgt. geef ik denk ik eerst maar een fruitje. dankjewel voor je snelle reactie. Andere speen is moeilijk omdat de voeding best wel dik is en niet door een driespeen heen gaat.
gr
Hoi hoi,
Nikki, de oudste van mij heeft ook gespuugd tot 9 maanden toe. Kan bijna geen foto vinden van haar zonder slabbetje om Daar gebruikte ik ook Nutriton bij, maar hielp niet echt veel. Als je hem nou eens wat meer rechtop voedt, is dat misschien een idee? Ik gebruik nu met de tweede ook weer Nutriton (ze spuugt langena niet zoveel als de eerste, maar ze spuugt wel…) en bij haar werkt het wel… zoals de fles bij jouw kindje terug is gekomen, is me nog nooit overkomen… het zal allicht niet heel de fles zijn hoor, d8 dat bij mijn oudste ook altijd. Het lijkt heel veel, maar gooi zo’n volle fles maar eens leeg op de vloer, dan is het veeeeeel meer. Heb eens per ongeluk zo’n fles laten kletteren
Suc6, misschien werkt het rechtop voeden…
Grtz Von
misschien de S-fles van Difrax en ik geloof dat ze daar ook weer een S-speen bij hebben, heb ik hier veel goede verhalen over gehoord. wij hebben voor Lindsey de 1-2-3 speen van Avent gebruikt en dat werkte bij haar prima met dikkere voeding. Die spenen kan je dan in ieder geval wel zo geven dat jij kan bepalen hoe hard of hoe zacht het gaat.
liefs,
Rinske

Hier inderdaad de difraxfles met speen m voor de melk met nutriton en de l speen voor de pap.
En ik zou me eigen niet te druk maken als hij een keer die fles eruitgooit hij is al 7 maanden dan kunnen ze wel wat hebben, misschien inderdaad te snel gegaan of gewoon niet lekker een dagje. blijft het zo dan zou ik wle even wat anders uitproberen
Groetjes Michelle
Ik zou geen hele fles opnieuw geven. Probeer het met kleinere beetjes. Dus elk uur iets van 60 of 90cc ofzo. Misschien heeft-ie wel een virusje onder de leden en dan is zo’n grote plens warme melk niet tof.
Als je zelf ziek bent moet je er ook niet aan denken om een plens warme melk van 210ml naar binnen te klokken. Zo werkt dat bij een kindje precies hetzelfde.
Groetekes, Sje
hoi allemaal,
ik wilde jullie laten weten dat nou een dag poepluiers en 7 keer het bed te hebben verschoond. Djaden een buikgriep heeft vandaar ook het overgeven. Ben bij de dokter geweest en we moeten het even aankijken. In ieder geval iedereen bedankt voor de snelle reacties gr ikina
Als je wilt dat je kindje zijn dagelijkse hoeveelheid vocht beter binnenhoudt, doe dan 1 schepje flesvoeding minder in zijn fles. Dus bijv. bij 180ml geen 6 schepjes maar 5 schepjes. Dan ligt het minder zwaar op de maag en is de kans groter dat hij het er niet uitspuugt.
Voor stoppen diarree zou je evt. Roosvicee Stop kunnen geven. Dat vinden ze toffer om te krijgen dan bijv. ORS of andere diarree-remmers.
Beterschap met de kleine man.
Groetekes, Sje