Spugen

sky spuugt heeeeel veel…hij krijgt al johannesbroodpitmeel door de voegding ( nutrilon forte ) en hij heeft zantac van de doktor gekregen.( dit verminderd het maagzuur ) maar nog blijft hij spugen…en het gekke is…de fruit en groente hapjes houd hij wel binnen…

heeft nog iemand hier ervaring mee en wat hebben jullie ertegen gedaan…ik weet het ondertussen niet meer.

groetjes kirstin

dat gaat vanzelf over mijn kids hebben ook altijd veel gespuugd blijkt te veel lucht en daardoor gaan ze spugen tussentijds vaker laten boeren

verder geen zorgen om maken ze kunnen ook te gulzig drinken

hoi hoi,

Bekend verhaal! Onze Puck had het ook en zij heeft dus een koemelkallergie. Let dus goed op en denk niet alles vanzelf weer overgaat.
Geef het bij het CB aan en bij twijfel naar de arts.

Succes

Groet Loes

wat heb je gedaan toen bleek dat ze een koemelkallergie had ? ben je overgestapt op andere voeding ?

heb ook al eens gehoord dat als ze een koemelkallergie hebben…je ze ook gewoon ermee in aanraking kan laten komen zodat ze eroverheen groeien

groetjes

je kunt niet zomaar gaan zeggen dat een kind koemelkallergie heeft hoor daar moeten ze op getest worden.

mijn kinderen hebben gespuugd tot aan 9 maanden en hadden geen allergie

Ook mijn dochtertje van 2 maanden spuugt regelmatig,
ze krijgt friso comfort 1 ,ook is ze erg hongerig en gulzig tijdens de fles.
heeft er iemand tips ,wat te doen

groetjes evita

Kris die spuugde ook en hij heeft nu Nutrilon met Nutriton.Enne we hebben hem niet helemaal plat gelegd.Dus onder zijn matrasje wat dekens gelegd zodat hij wat meer omhoog lag en hem zittend laten eten.En daarna nog een half uurtje recht gehouden.hielp bij hem goed.
Ik hoop dat er iets is wat bij jullie werkt
Suc6

quote:
Ook mijn dochtertje van 2 maanden spuugt regelmatig, ze krijgt friso comfort 1 ,ook is ze erg hongerig en gulzig tijdens de fles. heeft er iemand tips ,wat te doen

groetjes evita

andere speen gebruiken kan helpen.
een met een gaatje extra, dan stroomt het beter door,
en hoeft ze minder hard te zuigen om melk binnen te krijgen,
en dus ook minder lucht meehappen.

als ze zo gulzig drinken wat ze hier toen ok deden extra laten boeren
en inderdaad wat rechter er op meestal gaat het spugen vanzelf over met 9 maanden