hoi naam genoot
ook ik herken het verhaal. Beau was 4 weken waar in het gewoon spugen in eens over ging in projectiel spugen was echt heel zielig. ook hield het poepen op.
hij had allemaal bellen uit zn mond leek letterlijk bellen blazen.
Ook sloeg hij met zn armen in een halve maan en begon heel erg te gillen. ik maakte me zorgen en trok aan de bel bij de HA alleen de bel werkte niet ik werd weggestuurd met neus spray eventueel verstopte neus.
Nacht ging voorbij waarin het heel moeizaam ging weer naar de HA weer terug gestuurd en dat ik me maar geen zorgen moest maken spugen was normaal. cb vond het raar en moest weer een afspraak maken tot in de avond van 18 april.
besloot ik niet te wachten tot de volgende dag om naar de HA te gaan ik ging regelrecht met mijn vriend savonds naar het ziekenhuis EHBO.
vond dat ze nu maar eens moesten kijken wat er was.
uiteindelijk werd hij geopereerd op 19 april toen 5 weken oud aan een polorushypertrofie ( vernouwing van uiteinde maagspier )
en nu is het spugen totaal gestopt en is het een tevreden mannetje geworden.
kortom wil niet zeggen dat het bij jou ook zo is maar luister heel goed naar je eigen gevoel en als ze niet willen luisteren ga je gewoon naar ziekenhuis daar zijn ze je verplicht te helpen ze mogen babys niet weigeren
kim