Spugen na iedere voeding

Sanne is nu 6 weken en ruim 4,2 kilo en drinkt met gemak flessen van 150 cc met 5 schepjes leeg. Halve wegen de fles krijgt ze 5 minuten een speen in anders heeft ze de fles binnen 6 minuten leeg. Nu drinkt ze de 2e helft langzamer op.
Maar na elke voeding krijgen we redelijk wat terug van haar. Dit kan gelijk tijdens het boeren zijn, maar ook na een halfuur recht opgehouden te hebben of als we haar weer neer legt hebben, en dit kan dan ook gelijk of pas na een half uur zijn. Kortom, we weten dat ze gaat spugen, maar niet waneer.
Als ik ze flessen geef van 120 cc dan komt ze na 2-3 uur weer voor een voeding en spugt ze ook.
Daarnaast blijf ik op 6 flessen zitten. Op het pak staat dat ze nu op 5 flessen moeten zitten. Ze krijgt Nutilon standaart nr1.
's nacht krijgt ze tussen 11 en 12 de laatste fles. en dan slaapt ze dan nacht ook door (ik weet dat ik daar heel veel geluk mee heb) eerst tot 7-8 uur, maar de laatste week is ze om 5 uur weer wakker.

Heeft er iemand tips voor me?
Moet ik haar tijdens het drinken meer plat leggen of juist beter recht op. Ik probeer vanalles, maar kom er niet uit.

Groetjes Corina

En als je haar na de voeding nog even schuin legt? Vb box of bedje aan de achterkant ophogen? Misschien helpt dat nog. Verder zou ik het niet weten eigenlijk.

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Hier een zoon met Reflux… Advies is zo rechtop mogelijk te voeden en een minuut of 20 na de fles overeind houden (evt in wipper).
Misschien kun je een kleinere speen proberen zodat ze langer over de fles doet? Andere fles gebruiken (hier werkte de dr Brown super)?

Hoera. Sanne slaapt nu nog steeds en gisteren voor het eerst 5 voedingen gehad en de inhoud is er redelijk in gebleven.

Nu maar weer kijken hoe het dit jaar gaat.

misschiens kun je ook 1 lepeltje nutriton erbij doen dan word de voeding wat dikker dat is voor kindjes die voeding terug spugen en is gewoon verkrijgbaar in de supermarkt of drogisterij , ik gebruik het zelf ook want Gina spuugde de voeding ook terug maar met de nutriton gaat het echt goed en ook naar het voeden 5-10 minuten rechtop zetten… nu heeft ze geen last meer van voeding terug spugen…

Groetjes Sylvia