Spugen na groentehapje en diksap

Onze dochter heeft de eerste 3 maanden veel last gehad van spugen. Toen ze 4 maanden was werd dit geleidelijk aan minder en na verloop van tijd was het helemaal weg. Nu sinds een aantal weken spuugt ze weer opnieuw. Als ze het groentehapje heeft genomen dan spuugt ze ongeveer na zo’n 1 1/2 uur best wolkjes terug en dan is het echt van die zure spuug. Ik ruik er dan ook nog vaak diksap bij. Terwijl ze deze toch ruim van te voren heeft genomen. Kan diksap (appel) zwaar op de maag liggen waardoor ze meer moet overgeven. Vooral bij de potjes voeding van 6 maanden komt eten terug (had er nog een paar in de kast). Durf haar dan nauwelijks de laatse fles te geven, want dat komt er dan nog bovenop.

Groetjes Jolanda

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

ze geven wel eens een mondje terug vooral als ze zich druk maken kan het zo naar boven komen, niets om je zorgen over te maken denk ik.

Maar als je je echt zorgen maakt en het echt niet normaal is jij ziet het wij niet, kan het nooit kwaad om even langs de ha of cb te gaan al is het alleen maar voor de geruststelling.

Dion geeft ook vaak (wordt wel minder) een mondje terug dit is vast of vloeibaar voedsel. Meestal omdat hij zich druk maakt of kruipt.
Marijn kon niet over diksap hier kreeg hij diaree van kan laxerend werken ik gebruik rovicee mag ook vanaf 4 maand.