Spugen na de voeding, tussendoor wel laten boeren!

Hoi, ik las net over de baby die na elke voeding spuugt. Wij hadden dit ook ineend met sonne. Hij bleek veels te gulzig te drinken. Dus als je hem aan het einde van de fles een boer liet doen, spuugde hij zowat de hele fles voor je gevoel eruit.
wat bij hem hielp was hem een paar keer tussendoor laten boeren. Soms werd hij wel boos dat je zijn drinksessie onderbrak, hem omhooghield om te laten boeren, maar! het werkte wel, en het spugen was over. Veelal drinkt een baby te gulzig, te snel, en daardoor komt de fles er weer uit.

Een hele goeie tip.
Dat had ik ook met m’n zoon en het is inderdaad waar.

Groetjes Wiets

Emilie had dit ook toen ze nog klein was, omdat ze te gulzig at. En ook heel slecht een boer liet. Wij zijn toen overgegaan op dikkere melk. Dat hielp heel goed.

hallo mijn dochtertje van bijna 6 maand spuugt dus ook maar niet alleen na een voeding maar ze doet het de helle dag door ik kan haar 3 keer per dag een schonne trui aan trekken omdat hij drijf nat is en ook al heeft ze een slaber om ze heeft er zelf geen last van ze heeft geen pijn en is erg vrolijk maar ik word er een beetje gek van wat zou ik kunne doen.groetjes christel