Spugen en tanden door krijgen

hoi allemaal

ff een vraag kunnen baby,s ook gaan spugen als ze last hebben van het tanden door krijgen ?
onze dochter heeft last van het tanden door krijgen maar nu gaf ik haar vanochtend een fruithapje en dan kucht ze een beetje en gooit vervolgens er alles weer uit
en spugen baby,s vaak als ze ergens last van hebben ?

groetjes jessij

Tanden krijgen en ooronstekingen kunnen hand in hand gaan. En bij ooronstekingen kunnen ze wel gaan spugen. Dat is de enige link die ik zou kunnen leggen.

Groetjes,

Michèle

Daarbij komt dat ze bij het krijgen van tanden nogal eens met de handjes in de mond zitten. Soms gaan die knuistjes er zo ver in dat dat tot kokhalzen leidt.

Plus, doordat ze bij het doorkrijgen van tandjes zoveel in de mond stoppen om op te knagen, krijgt de maag extra bacteriën binnen (daardoor krijg je bij het doorkomen van tandjes ook die zuur ruikende poep, dat zijn “vreemde bacteriën” die het spijsverteringskanaal extra te verwerken krijgt) en mogelijk dat haar maagje gevoeliger is door die extra bacteriën.

Groetekes, Sje

puck ging altijd spugen op het moment dat de tanden doorkwamen…

Hier wordt ook meer gespuugd tijdens het tanden doorkomen indd vaak door dingen te ver in de mond te stoppen

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

hallo allemaal

bedankt voor jullie antwoorden , ze zit idd met haar handjes en vingertjes ver in de mond
ze heeft ook niet zoveel honger het lijkt of ze sneller vol zit , maar dan weet ik in ieder geval dat het overgegeven daar mee verband houdt.
ze heeft er nu echt heel erg last van zo zielig , en nog steeds geen puntjes door wat een ellende voor die kleintjes

groetjes jessij.

Dentinox heeft hier altijd goed geholpen om het een beetje te verlichten. Verder vooral lekker laten bijten op vanalles zodat het tandvlees op dat plekje sneller door is en daarmee de druk van de ketel. Succes hoor.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Heerlijk Sje, dat jij ons altijd voorziet van medische info! Fijn! Zure poep door bacterieen. Klinkt logisch, maar die link legde ik niet!

En Jessy, Eva krijgt nu ook tandjes. Ze heeft er al twee, maar er komen er nu ERGENS (ik zie niet waar!) nieuwe. Ze steekt alles in haar mond en hoest ook nog door het slijm dat het tandjes krijgen met zich meebrengt (veel kwijl). Ze eet ook wat minder dan normaal. Overgeven doet ze niet, maar die kleintjes hebben nu eenmaal veel last van tandjes krijgen over het algemeen en dus moet je haar maar lekker extra veel knuffelen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

leuk he rainbow dat je moet zoeken welke er door komen is bij dylano ook. nu al paar dagen derde tandje(puntje) erdoor en zo te zien zitten er nog 3 naast die gaan komen. je gaat het nu heel goed zien het wit is er bijna door. Gelukkig weinig last ervan. merk het ook niet aan de luiers. alleen op de dag dat het 3de tandje doorkwam had hij 2 wat dunnere luiers

Groetjes Michelle

hoi
dentinox geven we haar ook en chamodent en een bijtring
verder stopt ze idd alles wat ze tegen komt in de mond
incl haar kleren
mijn man zei gisteren zal het nu z,on zeer doen tja niemand kan het herrinneren van toen ze zo klein waren

groetjes jessij

Jah dat doet echt zeer. Al moet ik zeggen dat dylano bij de eerste 3 geen last heeft gehad maar geloof wel dat dat een uitzondering is. en hoe langer het duurt voor ze doorkomen dus hoe ouder het kindje hoe zeerder het doet zeggen ze omdat het tandvlees dan al harder is.

Groetjes Michelle

Danique heeft nog geeneens tandjes, en is nu bijna een half jaar… Maar als ik het zo eens lees, lijkt het me geen pretje voor der. Ze heeft wel een hoop kwijl, maar zie en voel nog niks…

http://www.borstvoeden.info/tickers/finalstep/2jccdzpc6988a3zs.html