Spugen door warmte?

Stephan zat net met ons te eten (spinazie) en na een paar happen kwam het er met een grote golf weer uit (tsja, sorry )
Nou spuugt Stephan dus NOOIT! Echt, zelfs niet als hij ziek is.
Kan dat spugen nou komen door de warmte of zou hij misschien toch iets onder de leden hebben.
In Amerika was het ook snikheet en in Hongarije laatst ook en hier ook al een paar dagen en hij heeft hier nooit last van.
Het verbaasde me nogal.
Vandaar mijn vraag (ook omdat we morgen een dag strand gepland hebben).
O ja, hij drinkt voldoende met deze warmte.

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 09 Aug 2004 18:38:18

Hoi Bianca,

Het zou me niets verbazen als het door de warmte komt, maar ja uitsluiten doe je dat natuurlijk niet. Kika heeft ook wel eens zonder aanwijsbare reden gespuugd, vaak is ze dan daarna opgelucht en voelt ze zih beter. Als ze echt ziek is lucht het niet op en blijft ze hangerig. Hoe reageerde Stephan daarna?

Gr. Nikki

Hij was wel vrolijk (maar dat is hij altijd ) en verder een beetje hangeriger.
Maar ja, dat laatste kan ook weer door de warmte komen.
Verder is hij naar bed gegaan en gaan slapen.
Dus tsja…

P.S.
Inmiddels is hij wel al 3x huilend wakker geworden.
Geen idee waarom.

Gewijzigd door - Bieb op 09 Aug 2004 20:43:14

Hoi,

Ik zou het morgen maar even afwachten. Misschien staat ie wel lachend en springend op . Wij hebben een airco, erg fijn nu met die warmte.

Nikki

Gewijzigd door - bakerzak op 09 Aug 2004 20:52:22

Ach, wat vervelend voor Stephan (en voor jullie ook natuurlijk). Hij lijkt zich zo te horen niet al te beroerd voelen, maar helemaal lekker is ie waarschijnlijk niet en misschien daarom die 3x huilen.

Ik hoop dat het eenmalig was en dat ie vannacht zonder spugen lekker slaapt en morgen weer gezond op!

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

ja het komt door de warmte tanja had het zondag ook een beetje spugen nou is het hopelijk vandaag wat beter ja tanja word ook wakker snacht een giga dorst en de laatste twee nachten hoesten ja het is allemaal wat

groetjes marielle mama van tanja

Aaaaaaaa sneu dat ze niet helemaal lekker zijn. Evianne heeft wat meer geslapen dan anders, daardoor sliep ze savonds wat later(een uurtje). Dit vond ik wel prima zo want dan kon het bij ons boven nog effe afkoelen voor zover als dat dat gaat. Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier ging het regenen vanmiddag en toen was het meteen een heel stuk aangenamer, dus ik hoop dat alle kindjes die er zon last van hadden nu weer lekker kunnen bijkomen. ( de papas en mamas ook natuurlijk )

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

Bedankt voor jullie berichtjes.
Stephan heeft na die ene keer gisteren, niet meer gespuugd verder.
Geen idee waar het aan gelegen heeft…

Spugen door de warmte kan bijna niet. Wat wel mogelijk is, is dat hij te lang in de zon heeft gelopen (zonder pet). Hiervan kan je flink beroerd worden (en dan heb ik 't nog niet over een zonnesteek). Of misschien had hij wel iets verkeerds gegeten.