Spugen/Diarree

Hallo Allemaal,
Zoals ik jullie verteld heb ben ik gisteren Joh. broodpitmeel door de voeding gaan doen, omdat Demi zo veel spuugt, maar nu heeft ze last van Diarree. Heeft een van jullie kindjes dit ook gehad toen jullie dit gebruikt hebben ? Is het zo dat haar darmpjes van slag zijn ? Nu heb ik vanmorgen niks door de voeding heen gedaan en spuugde ze weer ontzettend veel.
Groetjes Natasja

En zo blijf je altijd maar weer gissen, dat is misschien nog wel het moeilijkste van die kleintjes…
Heeft ze alleen dunne ontlasting of ook gewoon erg veel?

Liefs Wendy

Wendy,
Veel en dun en het spugen is dus ook nog niet voorbij !
Natasja

Sorry wilde eigenlijk vragen, of het meerdere keren per dag is?

Liefs Wendy

sinds vannacht dus tot nu toe twee keer

Probeer haar iig veel te laten drinken en bel ff het cb of je huisarts als je je echt zorgen maak, want daar zijn ze voor…
Als zo’n kleintje diarree heeft kan ze uitdrogen en dat wil je voor zijn

Liefs Wendy

Wendy,
Ja ik heb gebeld en moet zometeen naar het CB om 14.00 uur en dan is er ook een arts, dus ben benieuwd. Heb net weer wel de Joh.broodp.meel erbij gedaan en spuugt minder, maar nog wel diarree. Temp. is 37,2 dus die is goed gelukkig. Verkoudheid heeft ze al een week of 3, maar ga daar wel nog vragen over stellen. Ben er niet gerust op !
Dokter wil haar nog wel even voor het weekend zien, maar moet zometeen eerst het CB afwachten !
Ik hou je op de hoogte.
Groetjes Natasja

hoi hoi
ik heb van friso de comfort daar zit ook johannes in
in het begin had ze ook last van diare
toen ben ik gaan mixen bv. 2schepjes gewoon en 2 schepjes comfort
nu zit ze weer helemaal op de comfort en dat gaat goed
dan ben je weer een paar weken verder en dan kunnen die darmpjes het wel aan
de fout die ik maakte met die johannes is dat ik het niet aan maakte in kokend heet water, nu doe ik water koken de helft in de fles ,schepjes erbij ,goed roeren,en dan koud water er bij gaat een stuk beter
maar dat heeft verder niks met die diare te maken hoor
en jij leest waarschijnlijk wel gebruiksaanwijzingen hi hi

groetjes nancy (mama van drie)

Goed zo, natasja…
Bij twijfel kun je altijd het beste cb bellen, maar ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren, laat het me ff weten…
Liefs Wendy

Nou moeders ik ben geweest,
Ze was weer aangekomen en weegt nu 3785 en is 49 cm. Ze is dus ruim 200 gram aangekomen van afgelopen vrijdag. Het rare is wel dat ze een cm korter is geworden hahahaha !!!
Ik heb het probleem voorgelegd en het is zo dat ze aan de joh. broodpitmeel moet wennen en dat de diarree nog wel een weekje aan kan houden al zijn het er max. 3 per dag. Meer is echt taboe. Dan moet ik aan de bel trekken.
Ben weer een beetje gerust gesteld. Wat maken we allemaal mee he ? Zodra ze anders reageren dan anders dan ben ik helemaal van mijn apropo !!! Je kan jezelf zo snel zorgen maken om zo’n kleintje ! Als het met haar maar goed gaat dan vind ik het allemaal best.
Bedankt weer voor jullie reacties, wat een supersite !
Liefs Natasja en Demi

Hey, gelukkig joh!!!
Heb nog wel zitten wachten op je berichtje
Fijn ook dat je er gelijk terecht kan…
Nou geniet nog ff tot het volgende dillema
Want die komen er,
Liefs Wendy

Beste Wendy,
Ja ben ook weer opgelucht, maar zoals je zegt “op naar het volgende dillema”.
Had al wel een afspraak staan voor vandaag, maar was sinds vannacht dus echt een beetje van slag ! Ik zal niet de enige moeder zijn die zich zo druk kan maken.
Lief dat je gelijk reageerd.
Natasja

Ik begrijp hoe rot het is, en dan is eht gewoon fijn als je ff een oortje hebt.
Blij dat je weer even gerust bent…

Liefs Wendy

Daar ben ik weer !
De kleine meid heeft heel de nacht weer een diarree broek gehad en stopt niet meer !
Nu ben ik vanmorgen naar de dokter geweest en moet nu de voeding verdunnen met water, zodat haar darmpjes weer in het gareel komen, ze is waarschijnlijk een beetje ziekjes en de dokter heeft haar helemaal gecontroleerd. Morgen moet ik terug komen, omdat ik dan weer wat geruster het weekend in ga en om te kijken of er zo verbetering in zit.
Ben benieuwd hoe ze het gaat doen.
Houdt jullie op de hoogte.
Liefs Natasja

He bah, wat vervelend joh,
Nou, wel mooi dat je zo’n aardige arts hebt, sterkte meid en we horen van je!!!

Liefs Wendy

Hallo Moeders,
Nou daar gaan we weer ! VAnnacht weer volle dunne luiers en het spugen begint weer !
Het lijkt net alsof ze het zuur heeft. het is niet echt melk, maar meer doorzichtige vloeistof !
Ik ben te einde raad en ben blij als ik zo weer naar de dokter mag ! Ik weet het niet meer !
De dokter zegt dat ze zich geen zorgen maakt omdat haar temp. goed is en ze de flessen leegdrinkt, maar ik moet het dus verdunnen met heel veel water dus maar 1 schepje voeding op 90cc en de rest water. Wel doe ik die AR er nog bij voor tegen het spugen, maar mag dus allemaal niet meer baten. Word er heel onzeker van en voel me zwaar gefrustreerd.
Ik laat jullie weten wat de dokter zegt !
Liefs Natasja

hallo

ik wens je veel succes en sterkte bij de ha vanmiddag met de kleine muts,
je voelt je zo machteloos he als ze ziek zijn en ietsmankeren,
groetjes anouk

anouk nelissen

Hey Natasja,
Lees net pas je berichtje
Hoop dat alles goed gaat en dat je een hoop wijzer word bij de huisarts, laat je niet afwimpelen als jij zeker weet dat het niet goed is.
Sterkte en we horen van je,
Veel liefs Wendy