Spruitjes en ui?


#1

Mijn vriend is gek op spruitjes, maar krijgt er altijd last van maagzuur van… Nu had hij gisteren een tip gekregen om dan een hele uit mee te koken, dan zou je daar minder/geen last van krijgen. Goed, dat wil ik dus wel proberen voor hem vandaag (ik lust ze zelf echt niet, brrr) maar ik vraag me af of ik ze zo ook wel aan Joey kan geven? Hij heeft nog nooit spruitjes gehad, en dan direct met een ui er bij? Of zal ik ze dan voor Joey beter apart kunnen koken?

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers


#2

tha Morgan eet eigenlijk ook beide. Alleen niet tegelijkertijd. Maar ik neem aan dat je de ui alleen meekookt?? Dan lijkt het me dat dat niet zoveel kwaad kan. Morgan eet ook ui in de gehaktballen.

Groetjes,

Michèle


#3

Vanaf 1 jaar mogen ze zowel spruitjes als uien, dus gewoon proberen.

Tim eet ook beide sinds hij 1 jaar is, alleen heeft hij het nog niet tegelijkertijd gehad. Maar ik zou het gewoon proberen als ik jou was.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers


#4

Wel ja joh, gewoon geven aan die kleine man! Ik kook spruitjes altijd met een schepje zout en met zo’n zelfde schepje suiker. Dat scheelt ook in opboeren enzo.

Groetekes, Sje


#5

Bedankt dames, ik ga het gauw proberen, want vandaag waren er geen spruitjes in de winkel… Het word bloemkool voor Joey en mij van gisteren, en papa krijgt witlof (want dat lust ik ook niet, en kan hij dus mooi eten nu ik zoveel bloemkool over heb van gisteren)

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers


#6

Heb een paar goede tips gelezen.
die ik maar snel eens ga uitproberen.Mijn kleine meid en dr papa zijn gek op spruiten maar mama niet zo.


Lilypie Angel and Memorial tickers