Sprookjesboom de film

Hoi mama’s

Sinds deze week draait de sprookjesboom in de bioscoop. Nu is mijn dochtertje daar helemaal weg van en ik zou haar dus graag meenemen maar ik Twijfel. Ze is gezien haar leeftijd van 2 jaar en 3 maanden nog nooit in een bioscoop geweest en de film duurt ook 75 min. Ik weet niet of het wel verstandig is om met zo’n kleintje al naar de bios te gaan??? Iemand daar ervaring mee?

mama1980

Lilypie Third Birthday tickers

Toen Bo 2 jaar en 3 maand was, hadden we kaarten gewonnen van sprookjesboom de musical, ook erg zitten twijfelen of we wel zouden gaan, en of hij niet te jong zou zijn , ivm het volhouden van stil zitten, toch besloten wel te gaan. Hij vond het geweldig, dus ik zou zeggen, doen!!

liefs woezel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Het lijkt mij ook zo leuk voor onze dochter… die is nu net 3 geweest! Ik denk dat wij ook maar gewoon gaan

Groetjes Manderijn.

Mijn zoontje is 3 en is ook helemaal weg vd sprookjesboom.
Ik dacht dat hij er nog te klein voor zou zijn (voor de lange zit dan he).
Maar misschien hebben jullie gelijk…gewoon doen! Je kunt altijd weggaan als het te lang duurt voor ze.

Spannend!

Groetjes,
ILoveMyBoy

Ik ben ook nog nooit naar de bioscoop geweest met Dion, maar ik denk dat er heel veel kleine kindjes naar z’n film zitten te kijken en die ook niet stil zitten of juist wel en doet dochtertje lief dit ook.
Of ze gaat huilen omdat ze het eng vind en dan ga je gewoon weg of helemaal achter in de zaal zitten.

ja idd, kan natuurlijk altijd gaan als ze het echt niet leuk vind of als het te lang duurt. Had ik nog niet eens aan gedacht, hoe stom haha! Ik denk dat ik het dit weekend gewoon ga proberen. En wat jullie zeggen, de zaal zit waarschijnlijk vol met kleine kindjes en dus met mensen die het begrijpen als een kindje niet zo stil is. Misschien vind ze het gewoon wel hartstikke leuk!

mama1980

J kan niet zo lang stilzitten, dus die zou ik niet meenemen naar zo’n film,behalve als ze mogen dansen natuurlijk!

Ik heb net met een vriendin afgesproken dat we vrijdag met de kinderen naar de bios gaan…sprookjesboom here we come!

Haha! vraag me wel af of ze het niet eng gaan vinden…grote zaal, donker, hard geluid. Of zouden ze het allemaal een beetje aanpassen naar de leeftijd??
Dus, niet helemaal donker + geluid iets zachter? Ik weet namelijk dat ze dat hier doen bij sommige kinderfilms.

Groetjes,
ILoveMyBoy

@Ilovemyboy, Leuk!!! Laat je even weten hoe het is gegaan daarna? Veel plezier alvast!

mama1980

Nou, we zijn naar de bios geweest. Een GROOT Succes!
Geen idee hoe ik een foto toe moet voegen anders zou ik het doen

Hij en zijn vriendje vonden het geweldig! Niet 1 moment bang geweest. Vonden het super spannend en leuk. Ze kregen natuurlijk chips en mochten wat te drinken uit kiezen.

Ook heeft mijn zoontje de hele film netjes op zijn stoel gezeten.
En waren nog zo’n 10 andere kindjes in de zaal met hun ouders en iedereen leek volop te genieten. Geen van de kindjes waren vervelend. Natuurlijk wordt er wel meer gepraat dan normaal maar doordat het geluid redelijk hard staat heb je weinig last van ‘de andere bezoekers’.
Het vriendje van mijn zoontje had wat meer moeite met stil zitten en besloot tijdens de film even een rondje in de zaal te lopen haha! Maar niemand stoorde zich eraan.

Groetjes,
ILoveMyBoy

Wat leuk ja! haha!
Wij waren gister naar een theatershow van het Zandkasteel… en ook dat ging prima Verbaasd me hoe ze zo geconcentreerd kunnen gaan zitten kijken!

Groetjes Manderijn.

wij zijn met rico naar winnie the pooh geweest toen die draaide vorig jaar. 1 tip: ga naar 1 van de laatste voorstellingen dan is het niet zo druk. tenminste dat was bij ons niet zo. hij was erg onder de indruk maar uiteindelijk is ie voor op het “toneel” gaan spelen met kindjes. haha (we waren in totaal met 6 mensen in de bios zaal inclusief de kinderen!) en hebben wij de film afgekeken. af en toe kijken ze dan wel maar niet altijd.
weet niet of je er iets aan hebt… maargoed het was iig wel erg leuk toen. nog 1 tip. ga op de allereerste rij zitten en niet bovenaan! voor als je kind gewoon wil gaan spelen oid. is echt geen probleem hoor

@MissT

Nee het was geen enkel moment te spannend voor hem. (ook niet voor zijn vriendje trouwens)
Mijn zoontje vindt dingen best snel ‘spannend’ en dan wil hij het liefst onder mijn trui weg kruipen. Maar hij wilde niet eens bij me op schoot in de bios.
Ik heb het een aantal keer gevraagd (leek me gezellig) maar nee hoor, meneer had het veel te druk met zijn film en zijn bak chips! haha!

Toen de lichten weer aan gingen draaide mijn zoontje zich naar me toe en vroeg, komt er nu nog 1 mama? lol!

De film zelf was trouwens niet spannender dan de gewone sprookjesboom tekenfilms.
Dus, als je dochtertje die niet eng vindt zou ik zeker de film in de bioscoop gaan kijken.

Groetjes,
ILoveMyBoy

Leuk! Veel plezier!

Laat je me even weten hoe ze het vond?

Groetjes,
ILoveMyBoy