Sprongetjes

Hoi hoi,

ik hoor hier regelmatig over sprongetjes… wat is het precies en wanneer hebben ze die ongeveer?!

Grtz Von

Lilypie

Lilypie

Hoi Von,

Van horen zeggen zijn sprongetjes tijden waarop baby’s even van slag zijn waarna ze ineens weer wat kunnen. Wij hebben zelf met Demi niet veel last hiervan gehad vandaar dat ik niet uit ervaring kan spreken. Ze zeggen dat de sprongetjes zijn met 5 weken - 8 - 12 - 19 - 26 - 37 - 46 - 55 - 64 - 75 weken. Misschien dat iemand anders je er nog meer over kan vertelen, maar dan weet je dit in ieder geval al…

Succes en welkom bij de club!
Saskia

[img]http://by.lilypie.com/Oqbep2.png" alt=“Lilypie Kids birthday Ticker” border=“0” />

de gouden tip is hier koop het oei ik groei boek en ze hebben ook een site
boek is nieuw wel duur 30 euro maar ze zijn ook geregeld op marktplaats heb ik gehoord, heb hem zelf vorige week nieuw gekocht maar nog maar weinig tijd gehad om er in te kijken

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Ja, koop het oei-ik-groei-boek, da’s inderdaad de gouden tip. Zeker als je kindje nog zo jong is.
In Mama’s hoekje is een topic met de titel sprongetje waarin ietsje meer uitleg + een schema staat. Hoeven we het hier niet meer helemaal uit te leggen.

Maar nogmaals, beter is om gewoon het boek aan te schaffen. Scheelt je een hoop onrust en onzekerheid.

Groetekes, Sje

En euhm… waar vind ik mama’s hoekje?

Grtz Von

Lilypie

Lilypie

gewoon forum aanklikken en dan krijg je een hele rij en daar staat hij bij

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

tydje trug had ik de zelfde vraag en ook iedereen zij het boek oei ik groei
ik heb geluistert na alle mama’s en het boek gekocht en je hebt er echt wat aan!!!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hmmm als ik ff diep in mijn geheugen graaf, geloof ik zelfs dat mijn zus dat boek heeft… ga ik die ff bellen…

Grtz Von

Lilypie

Lilypie

Nou, dat zou nog mooier zijn als je het kon lenen van iemand. Of anders in de bieb halen, kun je uitproberen of het boek inderdaad interessant voor je is en dan kun je het alsnog aanschaffen.

Groetekes, Sje