Sanne (onze dochter van bijna 7 maanden)maakt een moeilijke tijd door. Dan weer een weekje supergezellig en dan weer vreselijk humeurig. In de goede weken laat ze nieuwe dingen zien. Ze kan nu achteruit kruipen. En ze trekt zich overal aan op om te gaan zitten. Maar in de moeilijke weken weet ik niet of ik haar nou wel of geen aandacht moet geven. Verwen ik haar niet te snel als ze het zo moeilijk heeft?
Sprongetjes
Komt me bekend voor dat gemopper.
Je zegt het zelf al, in de goede tijden laat ze nieuwe dingen zien.
Ze gaat nieuwe dingen leren en als dat niet snel genoeg gaat naar haar zin, gaat ze waarschijnlijk mopperen.
Mijn zoon Lucas deed dat ook.
Ik was dan ook niet blij dat hij pas laat ging lopen
Sterkte, het gaat over hoor.
Groetjes Mim
Herkenbaar, en juist dan hebben ze een hoop liefde nodig, met liefde zijn kinderen niet te verwennen onmogelijk, maar voor de ouders moeilijke weken, heb ze hier ook gehad en nog. er is een heel mooi boekje van … pffff ik heb het ff uitgeleend meiden hoe heet het nou?
(ben door de klap op mijn hoofd nog al vergeetachtig)
Tries
Liefs Tries
heb het oei ik groei heet het
Tries
ik had er heel veel aan alleen nooit naar de tijden kijken want die konden dingen wel heel snel maar daar las ik over heen maar wel de verhalen van andere moeders hoe en wat ze er mee deden ik had er heeeel veel aan
Tries
Liefs Tries
Hoi Kristel.
Verwennen met aandacht???Nee hoor volgens mij kan dat ook niet.Ik heb zelf een dochtertje die zaterdag 1 jaar wordt.Ik heb die weken ook wel meegemaakt hoor en ik weet nog een beetje van mijn zoon dat het pas beter wordt als ze 1,5 zijn ongeveer.Volgens mij kun je het beste gewoon accepteren dat het zo is.Ze zit zichzelf gewoon een beetje in de weg omdat ze nog niet alles kan wat ze graag wil.En dat kan ze maar op 1 manier laten merken,natuurlijk.
Meid je moet maar denken.Het is allemaal maar tijdelijk.Het wordt vanzelf beter
Groetjes Eljada.
(moeder van Niels 3,5 en Iris,zaterdag a.s 1jaar!)
HIHIHI beter???
ERGER hahahahaha jordy is 2 en ik zeg NEEEEEEE
eigenwijs ook nog en verschikkelijke bananen in zijn oren… maar zooooooo lief hahaha
Tries.
Liefs Tries
Ja Tries,je hebt wel gelijk hoor!
Maar als ze wat groter zijn dan kun je toch al een beetje tegen ze praten enzo.Ik bedoel Iris die begrijpt nog helemaal niks van wat ik tegen haar zeg.Ze staat met een big smile de kasten leeg te trekken en tegelijkertijd “nee” te schudden.Ze heeft echt nog niet door dat nee betekent…Niet doen!En als ze twee zijn dan hebben ze dat echt al wel door toch?(ook al hebben ze dan bananen in hun oren hahaha)
Groetjes Eljada
was ook ff grapje, maar ben het aan de ene kant met je eens en de andere niet, in het begin is het geestelijk zwaarder ju8ist omdat je vaak niet weet wat en hoe… maar hoe ouder ze worden hoe meer ze gaan onder nemen tuurlijk ook vaker alleen spelen maar toch anders elke fase is een fase, wat ik echt geloof is, kleine kinderen, kleine zorgen, grote kinderen grote zorgen, en soms ook niet omdat juist baby’s niet kunnen praten, maar toch ach weet het ook niet hahahaha komt tijd, komt raad toch???
tries
Liefs Tries
Tries gaat het al wat beter met je hoofd?
Ik heb het met je te doen want het is toch al weer een tijdje geleden dat je gevallen bent?
Liefs Kristel
Was vorge week, heb nog wel veel hoofdpijn maar het gaat wat beter… als ik moe ben wordt het erger maar ja gelukkig valt het nog mee, heb het een paar jaar gelden erger gehad…
Tries
Liefs Tries