Sprongetje?

Oké, ik begin het bijna te geloven. Dat ze bestaan. Sprongetjes dus…

17 weken. De afgelopen weken was hij heeeeerlijk, zo ontzettend makkelijk. Alleen huilen bij honger/slaap en verder niet. Lekker spelen, lachen, helemaal tevreden. Gisteren een beetje een rommeldag gehad, wilde 's middags niet slapen. Maar vandaag wil hij WEER niet slapen s’middags. Terwijl hij normaal 4 uur aan een stuk ligt te maffen.

Niet zo’n ramp… maar ik wil over anderhalve week op vakantie (3 dagen, maar toch). Zou hij het uithouden bij de oppas? En de oppas met hem? Ik ben als de dood dat het helemaal verkeerd gaat. Waarom net nú zo’n rotsprong? Of zou het geen sprongetje zijn? Het ene moment is ie helemaal hyper en het moment erna is het brullen. Slapen is uit den boze. Eerst speelde hij uren in de box, nu wil hij perse rondgesjouwt worden. Drinken doet hij wel veel, meer als eerst zelfs. Maar ik ben niet van m gewend dat hij zo overstuur is…

Gewijzigd door - monatoetje op 23 Jun 2009 13:51:43

quote:

Niet zo’n ramp… maar ik wil over anderhalve week op vakantie (3 dagen, maar toch). Zou hij het uithouden bij de oppas? En de oppas met hem? Ik ben als de dood dat het helemaal verkeerd gaat. Waarom net nú zo’n rotsprong? Of zou het geen sprongetje zijn? Het ene moment is ie helemaal hyper en het moment erna is het brullen. Slapen is uit den boze. Eerst speelde hij uren in de box, nu wil hij perse rondgesjouwt worden. Drinken doet hij wel veel, meer als eerst zelfs. Maar ik ben niet van m gewend dat hij zo overstuur is…

Gewijzigd door - monatoetje op 22 Jun 2009 16:22:31

Gaat ie niet mee op vakantie dan??

Groetjes,

Michèle

Yep, sprong. Hopelijk is 'ie over tegen de tijd dat jullie op vakantie gaan!

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

duidelijk sprongentijd.
begrijpelijk dat je je druk maakt, maar echt t gaat weer over!!
dus niet al te druk maken, dat pikt hij ook alleen maar op en wordt dan ook onrustiger!

Succes ermee en hopelijk is het met jullie vakantie weer voorbij.

liefs,
Rinske

Tuurlijk bestaan sprongetjes! Ik zit hier niet zomaar het oei-ik-groei-boek al tijden lang te promoten!

Groetekes, Sje

quote:

Gaat ie niet mee op vakantie dan??

Groetjes,

Michèle

Nope, ‘oma’ heeft ons op huwelijksweekend gestuurd

[img]http://lb1f.lilypie.com/tSEZp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie” />

Oh als het aangeboden is zou ik me niet druk maken, Enne vreemde ogen dwingen dus ik zou me niet te veel zorgen maken en gewoon genieten. Al zou ik het persoonlijk wel moeilijk vinden 3 nachten.

Groetjes,

Michèle

2 nachten, maar dat is net zo erg

[img]http://lb1f.lilypie.com/tSEZp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie” />

jep sprongetjes bestaan! alleen klopt het “schema” hier ineens voor geen meter
Tja wij zitten ook op vakantie als rico aan zn “jaar sprong” begint ook een dramaaa
maar goed wij nemen hem mee dus dat kan nog altijd positief uitpakkken…ik bedoel…preston palace veel te zien dus misschien gaat ie er stilletjes doorheen…hope so

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Niet druk over maken.
Hij is toch in goede handen?
Bij iemand die wel meer kinderen in huis gehad heeft neem ik aan?

Nou dan.
Lekker genieten van je dagen.
En met elkaar afspreken dat jij maximaal 1 keer belt hoe het gaat.
Zelf natuurlijk wel de mobiel aan laten om bereikbaar te zijn
Maar die zal niet gaan hoor, want hij vermaakt zich prima.

Je moet je er even overheen zetten, maar echt: ga lekker genieten
die dagen. Hij overleeft het, jij overleeft het, en de oppas ook.

M.

natuurlijk bestaan sprongetjes!!!
heel veel plezier op vakantie

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker