Sprongetje?

Ik (eigenlijk moet ik Tijs zeggen) had de afgelopen weken zo’n goed ritme te pakken! Hij at om vaste tijden uit zichzelf en sliep 's-avonds goed door van 20.30 uur tot 5.00 uur! Nu werd-ie vannacht ineens al om 1.30 uur wakker, en daarna weer om 5.30 uur! Hij had ontzettende trek en heeft zijn nachtfles op en zijn ochtendfles. Toen begon hij om 9.00 uur weer en net om 11.30 uur. dus hij heeft al drie van de zes flessen die hij krijgt op. Nu slaapt hij maar hoe krijg ik het nu voor elkaar dat ik die 3 flessen over bijna de hele dag verdeeld krijg? Zou hij een sprongetje maken, hij is bijna 10 weken nu…

Misschien maakt hij inderdaad een soort groeispurt door. Ik zou het volgende flesje wat steviger maken: wat meer melk en eventueel wat dikker maken met Nutriton. Ik zou hem in elk geval ook zo lang mogelijk laten slapen! Groetjes.

Vanaf week 3,5 t/m week 17,5 is ongeveer 1 grote sprong. 3 keer zit er 1 weekje tussen om op adem te komen dan dan begint het circus weer. Dus grote kans dat het inderdaad een sprongetje is.

Groetekes, Sje

Hij sliep vannacht weer lekker door!

regeldagje? ik denk dat er dan wat meer voedong in de flessen moet.

Hoeveel voeding zou ik dan nu moeten geven? Want hij weegt nu 5.7 kilo, dus ik zou 5x180/6 mogen geven, maar deze drinkt hij gewoon nog niet op, ik heb het geprobeerd… Of moet ik dit gewoon blijven geven en wachten tot-ie het over een tijdje wel opdrinkt? Dat zou dan wel betekenen dat-ie een fles laat vallen, ik weet niet of hij daar aan toe is…

loessie meer voeding geven als haar kind de voeding al niet helemaal opdrinkt

het is zijn gewoon regeldagen

Ja, dat denk ik ook… Pffff, soms weet ik het ook niet meer! Maar hij volgt nu weer zijn normale ritme…

Regeldagen zitten toch rond 10 dagen, 6 weken en 3 maanden? Dan kan het bij 10 weken geen regeldag zijn volgens mij.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 29 Apr 2008 16:36:28

Ik heb hem net 180/6 aangeboden en die heeft hij bijna opgedronken, dus misschien heeft ie niet meer genoeg aan 150/5… Ik merk het vanzelf… Hij heeft nog maar 3 flessen op, dus ik zal eindigen op 5 i.p.v. 6. Weet niet of dit zo blijft op dat het sporadisch is.

ja stom van mij was geen regeldag hahahah

nou ja zeg, ik zenk alleen maar mee…

Zit dus nu op 5 flessen per dag. 3x 160/5 en 2x 180/6. Wel bijzonder om te merken dat er na een periode een fles eraf valt…