ik wou even heel kort iets delen met jullie:
mijn zoontje is nou net 6 maanden oud en hij kon al een tijdje draaien en tijgeren maar stopte ineens met alles en werd een heel rustig kind. lag af en toe op het kleedje om zich heen te kijken deed verder niets bijzonder meer en ik dacht ow jee hierna komt er beweging in waar ik versteld van zal staan! en ja hoor! meneertje kan bijna kruipen niet helemaal hahahaha maar hij zet zich wel van de grond af en gaat soms ook nog achteruit maar ik denk dat hij het snel onder de knie zal hebben…ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik hem zichzelf zag ophijsen van de grond met zijn armen en met de knieeen van de grond, super trots natuurlijk!
ik neem aan dat kruipen dan in zicht is of zie ik dat verkeerd??? of kan dat ook nog lang duren?? vind het wel spannend allemaal aan de andere kant zie ik mezelf niet heen en weer rennen, jammer jammer jammer…hij lag altijd lekker op 1 plek te spelen nu wordt het bikkelen voor mij
ow ook dit wou ik graag delen met jullie, hij zit de laatste tijden bij het drinken van elke fles mijn gezicht te aaien…zo lief! echt om op te vreten behalve als hij per ongeluk zijn vinger in mijn neusgat steekt, das minder
maar verder geniet ik er helemaal van! jeetje mooi weer doet soms ook wonderen voel me helemaal goed. mijn kleine moppie wordt zo snel groot tijd vliegt echt voorbij…
zoals ik het al in het begin van mijn zin aan gaf, wou heel kort wat delen maar is uiteindelijk toch nog een lang verhaal geworden mijn excuses dames maar wou het even kwijt!
groetjes van mama van Meric!