Sprongetje - veel slapen

Hoi hoi
herkent iemand van jullie het dat een baby in een sprong ineens heel veel gaat slapen.
Sarah is niet te houden. Nu weer is ze in de box in slaap gevallen en redt ze t makkelijk om 45 door te knorren. Heb het maar zo gelaten.
Als ze wakker is, is ze heel vrolijk en eten doet ze ook met plezier.
Ik dacht nl dat het sprongetje zich kenmerkte in niet willen slapen, maar iedere baby is natuurlijk anders.
Iemand dit ook meegemaakt?
Ow, Sarah is nu 26 weken.
Groetjes, Boukje

Lilypie First Birthday tickers

He Baukje,

Hier een mama met dezelfde vraag. Moppie slaapt opeens veel meer en veel langer. Dus zal wel sprongetje zijn als ik jou zo lees…toch?
groetjes,
Wendy

Ja, 26 weken valt in een sprong.

Groetekes, Sje

haha hier net zo. eerst vanmorgen geslapen van 8 tot 10 en dan van 11 tot 14.00 uur! tweede fles heeft hij pas om 14.00 uur gedronken snap niet hoe hij het zo lang volhoudt maar ik laat hem gewoon lekker slapen hoor

@Sje
ik weet dat met 26 weken een sprong is, alleen wist ik niet dat veel slapen ook kon.
Ze heeft het twee keer eerder gehad. De eerste keer kon ze na 2 dagen slapen hardop lachen en de tweede keer kon ze na 2 dagen slapen omrollen.
Dus neem aan dat ze haar sprongen zo beleeft.
wel fijn hoor.
Groetjes!

Ja hoor, meer slapen kan ook. Bij sprongen hoort gewoon “ander ritme”.

Groetekes, Sje

oooooow, oke, dank je wel, helemaal perfect
na al die sprongen verhalen vertaal je ‘ander ritme’ snel naar lastig, en dat zal ook wel in de meeste gevallen.
Wie weet wat er nog aankomt voor mij
haha