Sprongetje te vroeg?

Kunnen sprongetjes ook te vroeg komen zeg maar. Morgan was gister 11 weken dus in princiepe is het sprongentijd. Waren het niet dat zij een week te vroeg geboren is dus dat het eigenlijk toch pas met 12 a 13 weken moet komen???

Ze is huilerig, hangerig, niks is goed, ze is moe maar doet alleen hazeslaapjes. Alleen als je haar specifiek bezighoud is ze blij op het moment. Het is gewoon echt een kleine zeur nu. Ja bij pappa zitten is ook goed, maar de rest ho maar.

Ik had me aangemeld voor de sprongenwekker op het net, maar ik heb nog geen mail dat ie er aan komt, dus ik twijfel.

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

kan heel goed. zie maar in het boek. daarin staat dat het omstreeks 11 weken komt. Sterkte…

Week 10,5 t/m week 12,5 zit een sprongetje dus dan klopt het toch?

Groetekes, Sje

Dat had ik gedaan, maar omdat zij het ook hadden over te vroeg en te laat geboren… Maar dank je ik kan het gebruiken. Ze was net zo’n anderhalve week uit de vorige… :-S

en ja dan klopt het wel Sje, was in de war met de telling, nu maar goed opletten wat ze wil, dan kunnen we daar weer op inspelen en misschien is ze er weer wat sneller uit.

Groetjes,

Michèle

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - Michèle op 20 Nov 2008 15:27:01

Tussen dit sprongetje en het vorige zit inderdaad maar heel weinig tijd: 1 week! Dus ben je mooi klaar mee. Sterkte met de kleine meid.

Groetekes, Sje

Ja ik weet het, de rust was net weer terug gekeerd zeg maar. Ze slaapt nu gelukkig. Ik heb haar net maar even laten brullen en hangen. Toen de fles en ze was tijdens de fles al in slaap gevallen. Nu hopen dat ze even blijft slapen en dat ze er snel weer uit is. Flink stimuleren wat ze uitgekozen heeft om te gaan doen.

Hopelijk zit er meer tijd tussen deze en de volgende… Enne dank je. Gelukkig is ze wel een echt pappa’s meisje dus als die thuis is, is het ook weer goed, maar ja die moet tot 19.30 werken vandaag…

Groetjes,

Michèle

persoonlijk vind ik het boek wel een goede handleiding maar… is het bij ieder kind verschillend en lopen ze toch wel op veel dingen vooruit…

denk meer een richtlijn voor als je merkt dat er iest is met je kleine… vaak merk je daarna ook weer dat het wat meer kan of doet… ERG LEUK

Oh ja ik zie het ook niet als een must hoor, maar ik vreog het me alleen af of het dus wat eerder kon. Dat kan dus enne de kleine meid heeft weer vollop de drie H’s. Ze heeft gelukkig wel van half 4 tot half 7 geslapen dus dat scheelde wel. Ze heeft net haar fles op en is nu weer even aan het nukken want ze wil aandacht… Mamma loopt al

Groetjes,

Michèle