Hallo
Volgens mij zit Nanik in een sprongetje ofzo want echt gezellig is ze niet hahaha
Weet iemand dit en wat voor sprongetje dit dan is. Ik heb zelf namelijk het boek Oei ik Groei niet.
Bianca

Hallo
Volgens mij zit Nanik in een sprongetje ofzo want echt gezellig is ze niet hahaha
Weet iemand dit en wat voor sprongetje dit dan is. Ik heb zelf namelijk het boek Oei ik Groei niet.
Bianca

hoi bianca,
heb even voor je in het boek gekeken.
rond 46 (44-48) weken maken ze weer een sprongetje door.
rond 42 weken (40-44) weken worden ze hangerig en zijn anders dan je gewent bent.
dus het zou inderdaad een sprongetje kunnen zijn.
succes hopelijk wordt ze snel weer gezellig haha
gr gytha

hoi hoi
je kunt op www.oeiikgroei.nl een mailing aanvragen wanneer je kind weer in een sprongetje zit. hier heb je het boek niet voor nodig.
ik moet eerlijk toegeven dat ik niet voor elk sprongetje een berichtje kreeg maar wel vaak. volgens mij staat er zelf een klein berichtje bij wat voor soort sprongetje het is.
groetjes angela
ps ik heb geen idee tot welke leeftijd dat gaat.
Jeske is net ook door een sprongetje gegaan…
Ze kan nu ineens weer wat nieuws: stapelen en dingen in dingen doen…
Geweldig leuk om te zien…
Nu alleen nog leren staan/lopen… Maar ach, daar is ze veel te slim voor… Ik denk dat ze zich heeft voorgenomen om zcih tot haar 2e levensjaar te laten dragen…

Ze zijn toch nog erg klein hoor. Alles op zijn tijd.
Stapelen enzo dat doet ze nog niet hoor maar wel woordjes na zeggen
Beer en koek. Ze wijst haar neusje aan en haar buik enzo.
Ze staat wel aan de tafel en doet af en toe een wankele poging om dan een stapje te zetten (zo schattig gezicht)
Alleen slapen 's nachts blijft een probleem.
Nanik en Jeske zijn bijna even oud. Leuk om de verschillen dan te lezen
Bianca

Hoi,
Leuk om even iets te lezen over baby’s van rond de 11 maanden en ook erg herkenbaar. Onze dochter loopt ook aan de handjes of staat aan tafel en loopt stapjes opzij langs de tafel af. Ben ook benieuwd wanneer ze dingetjes op elkaar gaat stapelen. Ze haalt wel de legoblokjes uitelkaar als ik ze eerst in elkaar heb gezet. Erg leuk om te zien, ze kan ook een hele tijd bezig zijn om dingen van de ene naar de andere kant naast haar neer te leggen. Heel grappig.
Groetjes Margit