Ben benieuwd hoe het bij jullie ging. Mijn zoontje van bijna 9 weken is sinds vorige week vrijdag aan het rotzooien met zijn voeding. Zie ook topic “help wanhopige mama”.
Nou zijn we al een paar dagen bezig met hem, maar hij heeft nog steeds ontzettend trek. We zijn sinds afgelopen zondag overgestapt op friso 1 extra voor hongerige baby’s. Ook dit helpt niet.
Met moeite heb ik hem toch nog in een schema moeten dauwen hahaha omdat hij zoveel dronk dat het bijna meer dan een liter per dag was. En dat mag natuurlijk niet.
Nu ziet zijn schema er zo uit:
05.00 uur - 165 cc
09.00 uur - 165 cc
12.30 uur - 165 cc
16.00 uur - 165 cc
20.00 uur - 165 cc
24.00 uur- 165 cc
Na elke voeding heeft hij wel nog steeds trek. Ik vind 165 ook teveel voor 6 keer per dag. Dat is in totaal 990cc per dag! Nou vraag ik me af of dit een sprongetje is oftwel regeldagen. Hoe is dat bij jullie gegaan? Vermindert het vanzelf? of moet ik voortaan deze schema hanteren? Ik heb vanmorgen met moeite zitten rekken anders wou hij na de voeding van 05.00 uur alweer om 07.00 uur drinken! Daar zit maar 2 uur tussen. Speen wilt hij niet en huilt vreselijk en is pas stil als je een lege fles tegen zijn mond legt! Wij dachten eerst dat het krampjes waren maar normaal wordt hij rustig als je met zijn beentjes fiets of hem in een draagzak stopt en rondjes loopt. Hij is ontroostbaar totdat we een flesje klaarmaken. Nou heb ik gister de voeding in kleine stukjes over de hele dag verdeeld. Maar ik vraag me toch echt af wanneer dit een beetje overgaat en hij weer normaal gaat drinken.
Ben benieuwd naar jullie reacties! Alles is welkom