Sprongetje met ruim 2 jaar?

Herkennen jullie ook sprongetjes na de 10 sprongen uit oei ik groei?
Ik heb het idee dat Puck nu net uit een sprong is.

Groetjes

Nee, dan heet het peuterpuberteit.

Groetekes, Sje

Is er ook een sprongetje met 19/20 maanden? In mijn boek kan ik die niet meer vinden maar geloof dat ik ergens had gelzezen dat ze dan weer een sprong hebben.
Zit de afgelopen 3 dagen met een kind die niet wil slapen, vroeg wakker is en ontzettend veel moet huilen… Niks voor hem!

Ja joh, Jens zat met 2jr en 3mnd ook en tijd lang in zo’n soort ‘sprong’… was wel ff anders dan de reguliere peuterpuberteit. Onrustig slapen, vroeg wakker, klooien met z’n middagtukkie, veeeeeel janken en piepen om niks… en toch hangen aan mama.

Bleh!!

Maar gaat vanzelf weer over…

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

echt peuterpubertijd hahah hier ook hoor.
vandaag leek het wel of lieke hieperdepiep was hahah zo druk en vervelend!

groetjes gytha

hahaaha, het verschilt wel van de peuterpuberteit. maar goed, geef het beestje een naam…het blijft soms gissen.

truste dames en hopelijk morgen niet te vroeg op…

Hoi hoi

Hier ook ineens weer een heel ander kind precies hoe Marlala ook zegt.
Gezeik met dat middagslaapje overal om huilen.
Mevrouw gaat ineens driftbuien krijgen (zoals in die reclame in die supermarkt maar dan bij oma en opa gisteren hihih) en wil niets.

Vanochtend kwam ik haar kamertje binnen dus ik begin nog vrolijk (ook al was het net half 7) Hallo schatje ben je al wakker? zegt ze heel boos en sago:

NEE NANIK IS GEEN SCHATJE EN IS NIET WAKKER EN WIL NIET MET MAMA MEE!!!

Ik ben weggelopen en gezegd dat dat ook niet hoeft als ze niet wil.
Toen zei mijn vriend. Is onze exorsist weer wakker !!!

We hebben helemaal in een deuk gelegen in bed om half 7.

Kortom dit zegt genoeg.

Groet
Bianca

ps. Verder is ze wel lief hoor.

wahahah bianca,

lijkt wel of ik lieke hoor zoals je het schrijft hihi
weet je wat ik dan zeg OKE DOEI LIEKE.
En de zegt ze "mama lieke wil wel met mama mee"
Ze weet gewoon dat ze op zo’n gedrag geen aandacht krijgt.

Wat zijn het toch spookjes he?
wahahahha

groetjes Gytha

hahaha, heel herkenbaar. Als mijn naar zijn werk gaat zegt ie altijd dag Puck, krijg ik nog een knuffel en een kus. NEE zegt ze dan. Hij loopt dan weg en Puck weet niet hoe snel ze naar de deur moet rennen…hahaha voorspelbaar.

Niemand weet of er ook een sprong is met 19/20 maanden???

ja, dat is volgens het oie ik groei boek de laatste…(volgens mij ook de heftigste)

Hoi,

Ik vind dat ze best nogwel sprongetjes kunnen maken. Alleen zullen die niet zo gelijk lopen als die van de eerste anderhalf jaar.
Ik merk elke keer weer dat als mijn dochter iets nieuws heeft geleerd Zoals afgelopen keer hinkelen of die keer daarvoor figuurtjes tekenen dat ze een tijdje heel gefrustreerd was in al haar bezig heden en dat de "pubertijdflink oplaaide. toen ze eenmaal door had hoe ze moest tekenen en hinkelen ging alles een stuk makkelijker. En was de ´pubertijd ook een stuk rustiger.

Dus ja ik denk dat ze sprongentje kunnen doormaken.

groetjes

lon106