Pff Neeltje is al een paar dagen zo pieperig, boos en snel aan het huilen! Ze eet en drinkt goed en is niet ziekjes ofzo, maar ze huilt gewoon opeens best veel. Stort zich in een driftbui als ik haar op de grond zet, gaat dan keihard gillen met gebalde knuistjes… Ik word er een beetje moedeloos van, zelfs Minke gilt de halve dag “Neeltje hou op!!!”. Ik dacht dat de laatste sprong bij 11 maanden was, maar kan het nu ook nog een sprongetje zijn…? Any tips voor deze mama??
groetjes!
Sprongetje met 12 maanden?
Volgens mij is er een sprong bij 13 maanden? Misschien is ze bezig met het leren lopen? Dat gaf hier veel frustratie. Of misschien wordt ze ziek? Tanden/kiezen?
Kortom het kan van alles zijn… Heel vervelend is het wel. Mijn dochter heeft ook soms dagen dat ze niet te genieten is en erg boos… Het gaat altijd weer over, dat is het fijne ervan.
Succes!
[img]http://lb2m.lilypie.com/TikiPic.php/3TYZ.jpg" width=“100” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]
Zag net dat er inderdaad tussen 50-55 weken een sprong zit…
En de tips; laat er maar eens gillen en ga zelf stofzuigen of zo. Dat doe ik tenminste wel eens als ze echt niks wil, niet op schoot, niet in de box, niet op de grond. Soms vindt ze dan haar draai wel weer…
[img]http://lb2m.lilypie.com/TikiPic.php/3TYZ.jpg" width=“100” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]
Ja dat probeer ik ook, niet op alles reageren. maar ze kan echt ZO hard huilen ( het is niet eens echt huilen, meer een eentonige zeurtoon “whaaaaaaa!!” ) dat het merk ik echt heel dwingend is. wat een draakje he. Ik weet het, het gaat over, maar pfff als je er middenin zit!! Ga maar oordoppen indoen… en ook bij Minke
groetjes
verassing, er zijn sprongen tot en met 17 maanden, en ze zit nu idd ook in een sprong!! En na die 17 maanden is het even rustig, en dan begint de pp hahahahahaha, en ik ervaar dat dit hetzefde is als met sprongen, komt en gaat, dus tja, het duurt nog wel even!!
Ik probeerde tijdens de sprong soms te gemoet te komen, en soms moest hij gewoon even wachten, met veel drama als gevolg, maar soms was het niet anders.
liefs woezel
En ik maar hopen om eruit te zijn met Levi… duurt dus nog hele poos
(linette er is nog een oproep bij Neeltje haar verjaardag gezet) …
ohh hahaha nou om eerlijk te zijn lukt het me nooit om foto’s te uploaden ;-0 ik ben niet zo technisch… zal Kimmetje eens vragen per mail! Nu snap ik m…
groetjes
Ik had een topic geopend bij wist je dat voor de verjaardag van Neeltje. En daarin had ik geschreven dat we natuurlijk ook erg benieuwd waren naar de foto’s van haar verjaardag!
Groetjes,
Sandra