Sprongetje met 12 maanden?

Hoi Allelmaal,

Kan het zijn dat er met 12 maanden een sprongetje is?
Heb mijn boek uitgeleend.
Lieke is ontzettend hangerig, en slaapt slecht in.
Terwijl ze altijd gelijk lekker sliep. Gisteravond was ze zelfs echt in paniek en ben ik bij haar geweest en dat is niks voor haar!!
Eten doet ze ook minder en niks is lekker.
Nu is ze ook verkouden zou er ook mee te maken kunnen hebben, maar ik dacht eerser aan een sprongetje zou dat kunnen?
Kan iemand me het vertellen uit eht boek??

Groetjes Gytha

hoi gytha,

Zoals ik het hier lees, heb een folder van oeiikgroei kunnen downloaden waarin de sprongetjes staan:
Tussen de 47 halve week tot 50 halve week is er verder niks dan alleen n week 49 dat zegt dat je kind het zonnetje in huis is.

En tussen de 50 tot 54 halve week kunnen ze hangerig zijn. dat is wat ik hierzo lees. Rond de week 53 is er grote kans dat je kind hangerig is.

Hopelijk heb je hier wat aan

Groetekes!

Hoi

Ik weet ook niet wanneer er een sprongetje is.
Het kan ook een kiesje zijn hoor.
Nanik is daar echt helemaal uit haar doen van geweest. Slecht slapen en eten, hangerig en huilerig. Gelukkig is de laatste nu door en moet ze alleen nog 2 hoektandjes onder.

Groet
Bianca

Ja, rond het jaar een sprongetje!

Groetekes, Sje

Volgens mij echt een sprong en een grote!!!
pffffff wat is ze chaggie. en huilen in bed. Ze heeft er net 1 achter de rug en hup de volgende.
Ze wil na lang lekker lui zijn nu ook in een keer alles gaan doen.
Sinds 4 weken staat ze nu en nu wil ze los staan en rond de tafel.
Hele dag piepen en echt aan mijn broek hangen.
Dus het zal wel weer zo zijn!! Hopelijk niet zo’n lange sprong dit is dag 3 maar dalijk ik ze waarschijnlijk weer de vrolijke tante die weer meer kan!

groetjes Gytha

hahaha
Zat net te kijken wanneer ik ook alweer een topic had geplaatst over een sprongetje.
Toen was Nanik net 13 maanden. Dus dat was inderdaad dezelfde sprong als waar Lieke nu in zit. (hoe bedoel je dat je het snel weer vergeet)

Het was inderdaad een heftige hoor. de ergste volgens mij. Anders moet je die reactie’s ook even lezen. Topic naam is : SPRONGETJE !!!

Doei
Bianca

heb je topic gelezen bianca,

en veel overeenkomsten alleen dat lieke 12 maanden is en Nanik was toen 13 maanden.
Maar ze is een blok aan ons been.
De eerdere sprongetjes waren echt minder erg.
Maar ach ook deze gaat weer over.

Groetjes GYtha

nou mijn zoon kan er ook wat van. al een paar daagjes wil hij alleen maar schreeuwen, niks vrolijkt hem op, hij weigert om te eten. Dan wilt hij zn beker dan ineens weer niet en als ik het weg haal begint hij te gillen.

Nou nou hahaha, ja ik weet dat het een sprongetje is dus ga ik me er niet zo druk over maken. Ik vertel hem dat ik begrijp in welke situatie hij zit dus zal mama je zoveel mogelijk blij proberen te maken (niet verwennen maar proberen af te leiden). En ja het is een heftig sprongetje vind ik, want dit heb ik tot nu toe niet meegemaakt. Hij is heel erg chaggie of dan ineens blij dan weer niet, lekker verwarrend allemaal hihihihi.
Ik hoop dat dit in ieder geval heel snel over gaat. Ik was zo blij dat mijn zoon eindelijk begon te lachen en gieren en lol wat hij had. Nu is hij alleen maar chaggie en probeert van alles uit te halen.

heel herkenbaar christina!
we zitten in hetzefde schuitje maar ik weet dat we er ook weer uit komen.
Mis wel mijn vrolijke blije meid even hoor!!
Ben blij als ze door die rot sprong heen is.
Ik denk altijd maar het is ook niet altijd makkelijk voor ze ze moeten tenslotte ook nog zoveel leren!!!

succes bij jullie we komen er wel weer doorheen.

groetjes gytha

dank je wel Gytha, ook heel veel succes !!! Laten we hopen dat dit snel over gaat hehehe. Ik zal in ieder geval voor je duimen meid!!

En ja ik weet wat je bedoelt hoor met het missen van je vrolijke kind Ach ja het is te begrijpen dus ja is het eigenlijk makkelijker het te accepteren

Groetekesssss

Gewijzigd door - Christina_Dingemans op 01 Jun 2008 18:49:11