Sprongetje 6 mnd?

Hoi allemaal,
Daniel laar mij de afgelopen dagen voor niets een fles maken.
Als hij wakker wordt ( 7 uur) wil hij zijn fles niet en de rest van de dag drinkt hij kleine beetjes tegelijk?
Heeft hij last van een sprongetje?
Ik heb dit probleem nu 2 dagen, hij krijgt geen tandjes en heeft geen koorts maar eten ho maar.
Ik hoop dat dit snel veranderd want hij was al geen grote eter en nu wordt het toch wel erg weinig.
Wie kent dit ook en wat kan ik doen.?
Groetjes natascha

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hoi Natasja

Nanik is ook geen grote eter en heeft het zelfde gehad als Daniel een week of 2 geleden. We kregen er niet meer in dan 400 cc op een dag en maakte ons ook zorgen.
Bij CB gevraagd wat te doen en ze gaven ons het advies om meer vaste voeding te geven. Ze is net 6 maanden en ze eet nu dus 3 flessen van 150 cc waarvan 1 pap en een half potje groente en een half potje fruit en 1 boterham.

Dit gaat er goed in. De arts zei dat we ons geen zorgen moesten maken over de melk en haar gewoon moesten laten drinken wat ze wil. Niet aandringen ofzo. De andere voeding compenseert het wel. En we geven haar ook wat diksap tussendoor.

Misschien heb je hier wat aan. En ze krijgen inderdaad ook een sprongetje met 6 maanden.

Bianca

hoi,
Bedankt voor je reactie. Ik ben al een tijdje aan het proberen om hem fruit te geven maar dat wil er niet in.
Daniel krijgt normaal gezien 4 flessen van 170 water 5 melk en 2 pap er doorheen.
Meestal drinkt hij ze niet helemaal leeg maar hij komt gelukkig wel boven de 400 uit.
Diksap kennen we in Spanje niet maar volgende week ga ik naar nederland en wil dat gaan proberen. Water is ook niet te drinken volgens hem dus dan blijft er alleen de malk maar over.
Pap met een lepeltje wil nog wel maar ook niet meer dan een lepeltje of 3-4.
groetjes natascha

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Je kunt natuurlijk ook een thee zonder suiker proberen dat mogen ze ook hebben en evt. thee met een smaakje.
Succes ermee

Margot, mama van Floor 3-12-2003 en Suus & Evelien 15-11-2006