Sprongetje 26 weken

Hoi Hoi,

Regelmatig lees ik in het forum over “sprongetjes”.
Meike is nu 26 weken en volgens mij is het zover!!!
Normaal is het een vrolijke lieve meid, maar sinds een week doet ze niets anders dan mopperen, jammeren en huilen, is veel moe, vindt het ineens niet meer leuk om alleen te spelen. kortom niets is op dit moment goed.
Zou dit hem kunnen zijn??? Weet iemand hoe lang zo’n sprong duurt en hoe ging dat bij jullie kleintjes? Ben nu op Marktplaats aan het kijken voor het Oei dat ik Groei boek. Maar tot die tijd, hebben jullie nog tips?

Groetjes Danielle

Danielle

ja ze kan wel in een sprong zitten maar moet er ook ongeveer weer een beetje uitgaan (als je van het schema uitgaat wat je niet persee altijd moet doen)
met 29 weken krijgen ze weer een soort sprong (hangt aan die sprong vast waar ze dan nu in zit) waar ze bang zijn dat mama weg gaat enzo. veel kiekeboe spelletjes spelen, en laat zien dat je ook terug komt maar niet om de minuut gaan hollen. laat gewoon 10 min huilen en kom dan weer even kijken. enz enz…
het is best een rot periode geweest hier ook omdat het samenging met tandjes…hou ook daar rekening mee.
en het oei ik groei is ook niet echt een bijbel.
het zijn maar richtlijnen en je moet niet alles TE serieus nemen kwa de “winkels” (je snapt wel wat ik bedoel als je het boek hebt)
het kan maanden later zijn dat ze het “eigen” maken.
succes!

zie de topic sprongetje bij mama’s hoekje

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Andere dames met ervaringen??

Danielle

Meer als het over je heen laten komen kun je niet gaat vanzelf weer over

Liefs Michelle