Sprong (tijden)

Ja,en die sprong heet “peuterpuberteit”!!!

Groetekes, Sje

Nou, ik heb hem aangeschaft hoor, ga vanavond op de bank er eens lekker voor zitten. Het snelle bladeren laat zien dat hij nu overduidelijk in een sprong zit.

Groetjes tamara

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Goed bezig!

Groetekes, Sje

Ja ik dacht al dat het om een heeeeeeeeele lange sprong ging ja, hahahahahahaha.
Ik kan me trouwens wel vinden in jouw houding hoor Marlala!
Toen Jack nog een stuk kleiner was had ik houvast aan het boek ( mijn schoonzusje heeft het dus kon het van haar lezen). Maar ja: nu is hij 19 maanden en heb ik dus geen sprongen meer om de schuld te geven, haha. Niet dat er dan geen lastige fases meer zijn hoor, zeker wel. En daar zul je dan net zo goed doorheen moeten…zucht.
Het helpt wel om te bedenken dat het FASES zijn en dus weer overgaan.

Groetjes van Christa

en dames dat gaat maar door en door hahahaha mijn dochter is nu bijna 19 en geloof dat het nu afgelopen is hahahaha. nee hoor is een makkelijk kind altijd geweest. dylano kan alleen maar moeilijker zijn . ze heeft der heftigste periode met 12 jaar gehad was der pubertijd al en tevens de scheiding. heeft een jaar geduurd dus deze sprongen van 5 a 6 weken overleven we wel. Maar er is op iedere leeftijd wel wat en dat wisten we voor we ze op de wereld zette toch al wel al we onze moeders tenminste moeten geloven over hoe we zelf waren al was ik een heel braaf meissie en mijn broer een grote deugeniet

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie