Sprong te laat?

Hoi Moeders en Vaders,

Ik kom nog 1 keer met een vraag over een sprong ( aangezien dit de laatste is die we hebben volgens mij)
Jack zou volgens mijn berekeningen nu uit zijn sprong moeten komen. Echter, ik vind hem de laatste dagen aardig Springerig!!! Snel jengelen, niet veel is goed, zucht!
Eerder dacht ik: deze sprong valt mee zeg, heb er weinig last van. Maar nu ineens is ie zo!
Kan de sprong iets later zijn, of dat ie een staartje meepikt ofzo?

Groetjes van Christa

Hoe oud is-ie precies in weken en hoeveel dagenweken is-ie te vroeg of te laat geboren?

Groetekes, Sje

Hij is 2 weken te vroeg geboren, dus volgens mij zou hij dus nu uit die sprong moeten zijn. Die duurt toch van 70 tm 76 weken dus ik dacht voor Jack tussen de 72 en 78 weken, dat is hij vandaag precies!
Of moet ik het niet zo strikt nemen?

Groetjes van Christa

Zo heel erg strikt zou ik het inderdaad niet nemen, dus kan goed dat-ie nog met het staartje van een sprong bezig is.

Groetekes, Sje

Dan zal dat het zijn…En ik maar denken dat we deze heel makkelijk hadden gehad!!! Hij wacht gewoon tot het allerlaatst, de ondeugd…Zodat mama er nog even van kan genieten
Pfffff, hij weet gewoon zelf niet wat hij wil lijkt het, hij zit zichzelf in de weg volgens mij.

Groetjes van Christa

En dan denk je dus straks alle sprongen gehad te hebben en dan…WELKOM IN DE PEUTERPUBERTEIT!!!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 09 Jun 2009 14:04:59

O my God, Sje!!! Daar durf ik nog niet aan te denken hoor…
Maar ja het hoort er natuurlijk weer bij en het zal ook allemaal wel ergens goed voor zijn! Maar wel vermoeiend hoor…

Groetjes van Christa

Nou, denk er maar wel vast aan want dat kan al bij 1,5 jaar beginnen! Veel sterkte en succes. En als je af en toe wilt spuien, je weet ons te vinden hier he?!

Groetekes, Sje

Bedankt Sje, ik weet jullie zeker te vinden hoor!

Groetjes van Christa

Oke, nu weet ik helemaal zeker dat hij in zijn sprong zit! Vannacht heeft ie eerst een kleine 3 kwartier liggen kletsen. Ik was even wezen kijken of hij misschien gepoept had, dit was niet zo.
Daarna hoorde ik hem een tijd niet meer maar toen begon hij te huilen, ik denk dat hij weer in slaap probeerde te komen. Gelukkig duurde dit niet heel lang. Maar eer je zelf ook weer slaapt!!!
Dit klets-gedrag in de nacht herken ik helemaal van de vorige sprongen! Echt wel heel raar hoor, dat hij er nu last van heeft terwijl hij er nu uit moet zijn.
Maar heel de tijd dacht ik: hij heeft er dit keer niet veel last van. Maar nu dus wel ineens!

Wat ook wel zielig is: hij is van de week gevallen en heeft een schaafplek op zijn lip. In de nacht bloedt dit nog regelmatig na, misschien doet hem dit ook nog wel pijn???

Groetjes van Christa