Sprong rond 8 mnd bij jullie ook zo lastig?

Hoi hoi,

Ik merk dat Lisa nu de sprong van rond de 8 a 8,5 maand heeft bereikt. Waren jullie kinderen ook zo snel boos en krijsten ze daar ook bij totdat ze een knalrood hoofd kregen? Ze is nu zo snel ontevreden en wordt dan echt heeeeeeel boos… kan ik iets doen aan die boosheid of gewoon maar laten betijen??

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

Leuk he, die sprongen
Gewoon lekker laten afreageren, en dan verdergaan alsof er niets aan de hand is.
Boos worden maakt het alleen maar erger.

En kinderen paaien met lekkers of andere leuke dingen werkt ook niet,
of averechts…

M.

Hoi hoi, bedankt voor je reactie, maar zelf boos worden doe ik sowieso niet, want ik weet dat ze er zelf niets aan kan doen… en met die anti-depressiva heb ik nu het geduld van een engel, zelfs als mijn man chagrijnig is kan ik rustig blijven, terwijl ik voorheen uit mijn vel sprong als ie dan ook maar iets verkeerd zei…

Grtz Von

Lilypie

Hoi yavahn, bij ons is het op het moment nog vrij rustig. Al hoe wel mees van zich zelf al een vrij driftig mannetjes is als het hem niet lukt zeg maar . Mees krijgt bv het kruipen maar niet onder de knie, kwaad dat hij daarom word, hij gaat alleen maar achter uit. Hier wel vieze zure stinkluiers, kapotte billen enz, maar nog geen tand te zien haha. Suk6 met je meisje.

Gr patries

Gewoon negeren, hoe moeilijk het soms ook is

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

hallo voor de eerste keer op dit form dus hoop dat het goed gaat.
maar onze dochter 9mnd heeft ook erg veel last van haar sprong gehasd en denk het nog steeds.

groetjes

Bij Dani was de 8 maanden sprong echt een heftige! Heeft ongeveer 1,5 week geduurd. Veel huilen, alleen bij mama willen zijn, slechter eten en onrustig slapen. Daarna kon hij zelf zitten, zelf gaan staan en nog een paar dingen, dus het was wel de moeite!!!

oooo jaa wat een ellende deze sprong
mirte al 3 weken huilerig/niks is goed maar dan ook echt niks grrr alleen op schoot is het goed.
sinds gisteren begint ze te zwaaien en is ze weer een stukje rustiger.
Dus hopelijk zijn we de sprong nu eindelijk door!

succes

Groetjes Gytha

Hoi hoi,

ik merk dat de sprong nu ook bijna ten einde is gelukkig, is idd een hele heftige geweest!! Slecht eten, onrustig slapen, veel boos zijn en ze had een nieuw idee van 's ochtends om 6 uur willen eten ipv half 8, dat was het meeste wennen, juist omdat ik mijn slaap hard nodig heb… nu brabbelt ze weer wat meer woordjes, kan weer uitgebreid lachen (weer een nieuw lachje), eet weer goed, drinkt weer super en ik heb het idee dat ze nu weer wat langer en stabieler kan zitten… pff is het toch niet voor niks geweest

Grtz Von

Lilypie