hoi hoi
senna is de laatste dagen weer zo anders dan anders ze wordt morgens erg vroeg wakker vanmorgen was het half 4 begint dan te huilen en te huilen als ik dan bij dr ben is ze stil maar zo dra ik dan weg wil gaan begint ze weer vanmorgen gaf ik er wat melk en ben weer naar mijn eigen bed gegaan tot aan half 7 heeft ze niet geslapen
toen dr papa zijn wekker ging sliep senna door tot 9.15.
de dagen er voor was ze altijd tussen de 5 en 7ur wakker ze is nog onwijs moe dan en ook avonds als ze gaat slapen duurt het veel langer ik heb al in dr mondje gekeken of ze mischien tandjes kreeg maar er zitten wel bulte bij dr hoektandjes en dr kiezen staan er bijna door.
gister morgen was de bij mijn moeder tot 15.00 de hele dag lief gespeeld en we komen thuis en aar begon het huilen al weer en weer was er niks goed was alleen maar bezig om jackie (hondje) te pesten en als mama aan het koken is alles doen wat niet mag.
op de dag krijgt ze vanons geen speen ook al vraagt ze er om dan is het nee senna gaat nu niet slapen dus hoef je geen speentje normaal vindt ze dat dan goed maar gister bleef ze huilen om dr speen uit eindelijk toch maar gegeven.
wat zou het nou zijn
- sprongentje (hoelang duurt deze dan)
- tandjes?
- uitproberen hoe ver ze kan gaan.
wat denken jullie en zouden jullie doen?
groetjes divinia