Sprong 23 weken

Hoi dames en heren,

Zow, ff wat van me afschrijven hoor… ik wist al dat er een sprong aankwam en ja hoor, sinds gisteren is het weer raak… moeilijk doen met de flessen, meer spelen dat eruit drinken, juist veel slapen en veel jengelen als ze wakker is… heel de dag door… en daarnet weigerde ze zelfs de volledige laatste fles… ze heeft vandaag in totaal 460cc fles op, half klein potje fruit, half klein potje groente en 30cc diksap… is dit wel genoeg op een dag? Ik ben natuurlijk nog steeds herstellende van de depressie en uren aan het opbouwen op mijn werk (zit nu op 10 uur van de 20 per week) en dan is zo’n sprong toch wel extra vermoeiend!! Sorry, moest het ff kwijt, dat lucht al iets op… bedankt

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

hoi tis elke keer weer lastig he, mees is zo wie zo een slechte drinker door zijn reflux maar wat ik van de kinderarts weet die zei dat mees met 4 flessen en half potje groente minimaal 600cc moet drinken. jij geeft de kleine ook nog fruit erbij en wat diksap dus denk dat het wel goed zit. Als ze goeie plasluiers heeft zou ik me niet zo zorgen maken (makkelijker gezegt dan gedaan, weet het…), zeker als het van tijdelijke aard is. Suk6 met springen haha!

Gr patries
Mama van Luna (26-2-2005) en Mees
(24-4-2009).

ja erg he! hier nog zo 1! grrrrrrrrrrrrrrrrrrr in bed gaan liggen brabbelen e als ze eruit is is ze zo lastig en snel moe! jengelen/huilen niks is goed!
Nog geen problemen gehad met eten maar dat lijkt nu ook te komen ze is met flessen ook aan het resten en normaal drinkt ze alles tot op de bodem leeg!
Laat haar maar gewoon haar gang gaan, en genoeg is genoeg! Hopen dat de sprong snel gemaakt is!
Wil je geloven dat ik gisteravond blij was dat ik even mocht gaan werken? hahaha
Vanmorgen om 7.00 ligt ze te brabbelen/jengelen en normaal moeten we ze wakker maken!
Al met al ze zit niet lekker in haar velletje! Het valt ook niet mee om baby te zijn, ze moeten nog zoveel leren van de grote wereld!

succes voor jullie!

Groetjes Gytha