Springzak

hallo allemaal ik ben op zoek naar een springzak met een veer er aan die je in het plafon of in een deurgat kan vast maken waar je de kleine dan in zet en dat hij een beetje kan springen ik had vroeger ook z’n springzak maar dat is al weer 20jaar geleden heeft iemand enig idee waar ik deze kan kopen
groetjes kim

Hoi,

Misschien via marktplaats?
Springzak intoetsen, misschien bied iemand hem te koop aan.

Groetjes heleen. mamma van Elke 2 1/2 en Anne 27 week oud

Babyspeciaalzaak?

Als ze überhaupt nog te koop zijn, want ik betwijfel of die dingen wel goed en veilig voor die kleine moppen zijn. Je ziet ze nooit meer, dus ik krijg de indruk dat ze achterhaald zijn.

Groetekes, Sje

Hoi,

Wij hebben er ook 1. Fantastisch…

Gekocht in Duitsland.

Groet Loes

Hoi,

Zodra je kleintje goed zelfstandig kan zitten zijn die dingen erg leuk.
Heb het wel eens op tv gezien en ze zijn heel veilig.
Er kan niks gebeuren.
Je kindje zal het denk ik wel helemaal geweldig vinden!
Laat je nog eens wat horen of je er 1 gevonden hebt!

Groetjes Heleen

Ja, laat het maar weten! Lijkt mij ook wel wat, dan kunnen ze zichzelf plezieren!!

Moeder van een mooie dochter Anna, geboren 2 juli 2007.

onze puck kan er geen genoeg van krijgen. energie kan ze mooi kwijt

heb 2dagen het internet afgezocht naar een springzak maar heb er geen een kunnen vinden maar ik geef niet op ga maandag wat zaken bellen voor z’n springzak weet iemand waar je ze kan kopen en de naam van de winkel groetjes kim

Ik heb de springzak bij baby-walz in het boekje zien staan. Een winnie de poeh bouncer op pagina 388. Bij www.baby-walz.nl kan je hem bestellen. Ik vind hem duur daarom bestel ik hem niet. 42.95euro kost die met 5euro ongeveer verzendkosten. dus in totaal 47.95.

groetjes chantal

chantal

oja het artikelnummer van de bouncer is 631.310.245. Ik hoop dat ik jullie geholpen heb. groetjes chantal

chantal

Ik heb ook zo’n 45 euro btaald. Vind het echt de moeite waard voor een veilig speelgoed. je kan beter wat meer betalen en je weet dat het veilig is dan dat je kondje zich bezeerd…toch???